Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg skriver aldri dialekt uansett :roll:

Uansett jeg kjeder meg ihjell her jeg sitter på rommet mitt med bærbar'n, mens fatter'n og Atle sitter i stua å ser på Superman Returns....

jepp... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjeda meg så mye i det siste at jeg tror det siste snev jeg hadde av personlighet forsvant for litt siden..

7596104[/snapback]

Har du fått til med Americas Army btw?

7596108[/snapback]

Nope. Selv når jeg registrerte meg ble det problem med nedlastningen. Det er ingenting galt med linja.. Gidder ikke prøve hehe

Lenke til kommentar
Jeg skriver aldri dialekt uansett  :roll:

Uansett jeg kjeder meg ihjell her jeg sitter på rommet mitt med bærbar'n, mens fatter'n og Atle sitter i stua å ser på Superman Returns....

jepp... :ermm:

7596116[/snapback]

Hut deg på msn :wee:

Nope. Selv når jeg registrerte meg ble det problem med nedlastningen. Det er ingenting galt med linja.. Gidder ikke prøve hehe

7596137[/snapback]

I'll show ya :)

Jeg postet linker i posten din der du spør om AA :wee:

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Nei, er ganske stor.

7596014[/snapback]

Så bilde av deg ved siden av et traktordekk på 1.80. Du er bare høy men ikke robust hvis jeg ikke husker feil. Og det hjelper "mye" å være høy hvis man ikke eier muskler.

edit: nå ble jeg litt svimmel, god natt :)

7596026[/snapback]

Hehe, joda, jeg er ingen kjempestor fyr. Er 180 høy cirka, men jeg har jo tross alt pappkniv.

Lenke til kommentar
Har det noe og si? når den ikke er opplastet på forumet?

Til dere andre: Fordi den funka ikke på pc'en på jobben..

7596450[/snapback]

Ja, fordi det bryter mot retningslinjene og den skal ikke være på over 6kb. Det har intet å si om du hoster avataren din på en annen sted, det blir forsatt mere å laste ned for andre brukere. Eneste forumserveren gjør er det at den justerer bildestørrelsen i pixels men ikke i fysisk størrelse.

Derfor er det grense på 6kbs så alle sammen slipper å sitte å laste ned treige store dritavaterer fra andre sider som bruker en evighet på å lastes ned og gjør at denne plassen blir en avatar-bombe plass og man vil bruke 20 sekunder imot 4-5 sekunder på det å få lest en side. Host den hos diskusjon.no og dere får et raskere forum, alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...