mushi Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Vel, det er jo litt trist å dedikert mesteparten av tiden til SO da..no offence anyone! Jeg sitter kun i SO når jeg absolutt ikke har noe annet å gjøre.. 7595576[/snapback] Akkurat det samme her. Jeg har bare veldig få hobbyer. Har nesten ikke vært her i det siste, fordi jeg spiller Pinata Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Noen som vil bli nudge bomba på msn? EDIT: Jackass på MTV Endret 28. desember 2006 av Almadora Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 *Fnis fnis* Mushi: Den katten i avatern din så gal ut på broren min sin skjerm. Lo ikke like godt av den nå btw: Skaff deg en hobby! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Mushi: Den katten i avatern din så gal ut på broren min sin skjerm. Lo ikke like godt av den nå btw: Skaff deg en hobby! 7595638[/snapback] Jeg spiller Pinata for faen! Jeg tror du må dra hjem igjen og le litt av katten. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg tror du må dra hjem igjen og le litt av katten. 7595651[/snapback] evt gå inn i rommet vedsidenav Pinata er da ingen hobby Eller aller først, hva er pinata? Almadora, sendte deg en pm Jeg vil ha flere folk på msn Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Pinata er da ingen hobby Eller aller først, hva er pinata? 7595660[/snapback] Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Kjeder meg..så..fryktelig..mye. Jeg hadde forresten en syk drøm i natt, flere faktisk. En så satt jeg i en bil mens en vennine kjørte bilen og jeg sa "Bli med å vær 1337" så satt jeg å fikla med kontrolleren til hydralics også kjørte vi av veien og jeg dro hun ut av bilen og landa på veien mens bilen kjørte ut over et stup(GTA anyone?..). En annen var at jeg drepte en person fordi hun var utro o_O(kom inn fra badet mens hun ble tatt i analen av en annen mann) Kvelte henne mens jeg så hun ble blå i ansiktet og blodårene ble store i halsen og panna. Og den siste var at mushi kjøpte snuff til meg(tobakk du sniffer). Så satt jeg og 2 venner på benken i butikken så sa jeg at en vennine over 18 hadde kjøpt den til meg, mens vi sniffa på den. Så så han fyren i kassa på meg, men skikkelig store øyne og han løp til meg, dytta meg og dytta meg til jeg kom ut av butikken, så sa han "HVEM CHØPE DEN TIL DEG?" så sa jeg "INGEN" også så holdt han med enda og jeg trua med knyttneven som å liksom slå han men han reagerte ikke, så plutselig dro jeg frem våpen(desert eagle) og skøt han i skallen så halve hodet lå på bakken og hjernen lå halveis ut av kraniet hans.. Også fikk jeg totalt latterkrampe og henta venna mine og fortalte men jeg lo så mye at jeg ikke fikk puste. Mer drømte jeg ikke om det. Husker ikke flere akkurat nå. Endret 28. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Mushi da, det der kaller jeg ikke en hobby, begynn med strikking, hekling eller noe lignende Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Haha, det spillet ser herlig ut mushi! Heldig er du som har xbox360! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Så søtt bundy Du drømmer om meg Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Bundy: Jeg tror du kommer på 21-nyhetene en kveld. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg må røyke mer.. Disse drømmene jeg harbegynt å fått igjen er jo helt syke. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Mushi da, det der kaller jeg ikke en hobby, begynn med strikking, hekling eller noe lignende 7595693[/snapback] Det er en hobby. Det er det tøffeste spillet ever! Masse tøffe videoer og de danser i stedet for å pule. Barneunderholdning for alle penga! Også kommer det slemme Pinataer som flaggermuser og padder, og de dreper Pinataene dine så det kommer sukkertøy overalt. Da løper alle de søte Pinataene bort for å spise de Ps. Pinataen dør egentlig ikke, den blir reinkarnert på utsiden av eiendommen din. Hehe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Mushi: Okey, men jeg synes fremdeles du skal strikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Bundy: Jeg tror du kommer på 21-nyhetene en kveld. 7595709[/snapback] Håper jeg er smart nok til å ikke bli tatt for det jeg gjør.. Mushi, hehehe. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg klarer ikke strikke. Det er Knut sin jobb. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg klarer ikke strikke. Det er Knut sin jobb. 7595743[/snapback] Og jeg som håpet på en strikkelue i bursdagsgave jaja, du får fortsette å spille "barnehagespillet" ditt du da Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Bundy: U crazy! syke drømmer..du må gjøre noe med det. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Bundy: U crazy! syke drømmer..du må gjøre noe med det. 7595754[/snapback] Bundy er da ikke gal, bare litt over gjennomsnittet Fengselsbetjent bølla i Prison Break sitter i fengsel Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Bundy: U crazy! syke drømmer..du må gjøre noe med det. 7595754[/snapback] Nesjda! :O Jeg har enda ikke gått "Postal". Jeg venter til den tida kommer. Jeg liker kanskje vold litt for mye, men har enda ikke drept noen. Endret 28. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg