Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fox: Bra du jobber for å opprettholde en god atmosfære og et godt miljø :)

7378356[/snapback]

Takk :) sjekk øverst linje i signaturen min, må ta vare på rykter om meg veit du

7378380[/snapback]

Hva har det du sa med ærlighet å gjøre? Du klaget på at Bundy kommenterte det du og b-real diskuterte. Sorry gutt, men hvis diskusjonene dine er private skal det taes på msn/pm/irc/what so ever, IKKE i SO.

Lenke til kommentar
Ingen  :innocent:

Hvorfor skal folk som har bodd i Norge i 17 år, og snakker perfekt norsk plutselig kunne dra nytte av at fattern tilfeldigvis fant seg dame i Thailand?

7378434[/snapback]

Noen mennesker er heldige.. Til en viss grad?

7378440[/snapback]

Teller Bergen som utlandet?

Sikker?

7378424[/snapback]

Ganske, ja..

Fox: og jeg ler av deg :)

7378444[/snapback]

WHatever you say. U R TEH MAN!1 :thumbup:

Lenke til kommentar

Uff, skal ringe eieren av hybelen jeg skal leie straks, men har skrekk for å ringe til folk jeg ikke kjenner :ermm:

Forresten, noen kloke hoder som kan forklare hva ordet "franchise" betyr. Søkte det opp i ordboka, men skjønte ikke noe av det^^ Vet ordet vil si noe sånt som "epoken" eller "tidsperioden" eller "når det var populært"..

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Hva har det du sa med ærlighet å gjøre? Du klaget på at Bundy kommenterte det du og b-real diskuterte. Sorry gutt, men hvis diskusjonene dine er private skal det taes på msn/pm/irc/what so ever, IKKE i SO.

7378447[/snapback]

Vel folk kan kommentere om alt mulig.. Men Bundys ord stoler jeg ikke på dessverre, alle veit jo Bundy snakker kødd for det meste på nett.

Lenke til kommentar
Uff, skal ringe eieren av hybelen jeg skal leie straks, men har skrekk for å ringe til folk jeg ikke kjenner :ermm:

Forresten, noen kloke hoder som kan forklare hva ordet "franchise" betyr. Søkte det opp i ordboka, men skjønte ikke noe av det^^ Vet ordet vil si noe sånt som "epoken" eller "tidsperioden" eller "når det var populært"..

7378474[/snapback]

Er ikke det en butikk elns da?

Lenke til kommentar
Hehe, nynorsk var skikkelig dritt! På en stil jeg skrev i begynnelsen av 10 eller noe sånt, fikk jeg 3---, slå den du, 3 minuser lissom.

7378372[/snapback]

Hva med denne karakteren?: 4(+)/(5-)-

Det var på bokmål da, men snakk om å bestemme seg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...