Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Hmm, dette bekymrer meg litt. Led'n på camet mitt lyser rødt. Den skal bare lyse rødt når jeg har på lyd/video-opptak, og det har jeg ikke. :S *snu camet*

(ikke support)

7588230[/snapback]

Må passe på at du ikke gjør noe private ting for deg selv, mens camet peker i din retning :wee:

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Hva skal dere på nyttårsaften?

7588235[/snapback]

Ingen planer, unntatt å bli full. Lurer på hvor jeg skal være fordi det ikke er noe gøy å gå hjem i fylla fra tbg. Ingen leker pirat på nyttårsaften.

Du?

7588250[/snapback]

Jeg vet ikke. Har ingen planer. Lurer på om jeg skal joine dere.
Lenke til kommentar

7588257[/snapback]

Pekki vil kanskje til faren sin på andre siden av oslo (jeg vil ikke, blir ikke aktuellt å dra dit), vi kan være på eik hos en tøff kar som heter Ole (var der nyttår i fjor og jeg hadde det konge), i byen med anders og masse utesteder du ikke slipper inn på fordi det er mase kontroller, eller her hos meg, men vi må gå et stykke for å se de beste rakettene (til fatter).

Pick one.

---------------

Hva skal resten av folket da?

Endret av mushi
Lenke til kommentar

7588257[/snapback]

Pekki vil kanskje til faren sin på andre siden av oslo (jeg vil ikke, blir ikke aktuellt å dra dit), vi kan være på eik, hos en tøff kar som heter Ole, i byen med anders og masse utesteder du ikke slipper inn på fordi det er mase kontroller, eller her hos meg, men vi må gå et stykke for å se de beste rakettene (til fatter).

Pick one.

---------------

Hva skal resten av folket da?

7588267[/snapback]

Vi kan være hos Anders? :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...