Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm. har bare hatt et par anfall i løpet av livet da. Men mange ganger når jeg strekker meg får jeg sånne rykninger som eplipsifolk får. Jeg klarer meg bra i strober da så det er ikke noe stort problem

7377650[/snapback]

Vel, jeg syns forsatt du burde undersøke hvordan ting er før du bestemmer deg for å ta lappen.

Ring til en lege anonymt og hør hva slags type valg du har.

For er du en potensiell fare for trafikken så sorry man, men se til pokker og ikke få deg sertifikatet :\

7377680[/snapback]

hehe, kan jo ringe og høre, men synes det virker som om at hvis man kommer til legen og har symtomer så fastslår dem at du har det med en gang. Har en kamerat som "har" eplipsi fordi han bevimte en gang og blei trua til legen av mora. Han hadde planer om å bli langtransportsjåfør men det har han ikke lov til nå.

Lenke til kommentar

Føttene mine dør på seg!

Jeg er ikke bygd for å gå 1 kilometer steil oppoverbakke rakst på et kvarter :p

Jeg har intense smerter i leggene og føler nesten ikke føttene lenger.

Så nå ligger jeg i senga med en halvliter Guinness, potetchips, Warcraft-bok om Thrall og The Good, The Bad and The Ugly :love:

*kos*

Lenke til kommentar
Føttene mine dør på seg!

Jeg er ikke bygd for å gå 1 kilometer steil oppoverbakke rakst på et kvarter :p

Jeg har intense smerter i leggene og føler nesten ikke føttene lenger.

Så nå ligger jeg i senga med en halvliter Guinness, potetchips, Warcraft-bok om Thrall og The Good, The Bad and The Ugly :love:

*kos*

7377750[/snapback]

Mens jeg må lese pensum.. (yeah right :p )

Hele 1000 meter!? :ohmy:

Lenke til kommentar

Alt for langt.

Jeg blir sliten av å løpe opp trappa eller gå til og fra kantina (200 meter).

Jeg bryr meg minst om hva dere andre syns er langt og ikke, jeg bare følte for å si at nå har jeg gjort noe jeg sjelden / aldri gjør / klarer.

Jeg er stolt av meg selv, og folk som kjenner meg vil også være det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...