Gå til innhold

Coop bærbarpc til kr 6990,-

laksediesel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Løp i fra den ville heller jeg ha sagt... en desktoperstatter med et integrert "dårlig" skjermkort :cry: nei denne hadde jeg glatt styrt unna.

7361640[/snapback]

integrert "dårlig" skjermkort ?? hva mener du, er det ikke et eget skjermkort i denne?

7361670[/snapback]

Det er et integrert skjemkort "integrert i hovedkortet" som stjeler minne fra hovedminne så dette er en elendig løsning på en så stor maskin... Klar hvis man ikke spiller i det hele tatt så kan den være grei, men uansett så må den oppgraderes med mer minne og det koster...

Finnes andre maskiner med 15,4 skjerm som er like gode/bedre hos elprice.no bla annet...

Lenke til kommentar
Løp i fra den ville heller jeg ha sagt... en desktoperstatter med et integrert "dårlig" skjermkort :cry: nei denne hadde jeg glatt styrt unna.

7361640[/snapback]

Hva forventer du til 6990 da? Du får jo ikke noe særlig godt kort noen andre steder til den prisen. Kanskje hyper memory er litt dumt, med tanke på at du har bare 512 mb internminne.

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar

7361640[/snapback]

Hva forventer du til 6990 da? Du får jo ikke noe særlig godt kort noen andre steder til den prisen.

7361704[/snapback]

Poenget er at man ikke kjøper en desktoperstatter med 17 skjerm=beist med et ynkelig skjermkort.....

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Det er et integrert skjemkort "integrert i hovedkortet" som stjeler minne fra hovedminne så dette er en elendig løsning på en så stor maskin... Klar hvis man ikke spiller i det hele tatt så kan den være grei, men uansett så må den oppgraderes med mer minne og det koster...

Finnes andre maskiner med 15,4 skjerm som er like gode/bedre hos elprice.no bla annet...

7361702[/snapback]

Denne? http://elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=25120&cid=5415

For noen kroner mindre får du 1024 ram, men 15.4" skjerm...:!: Men uansett. De fleste bærbarer har jo som oftest ati kort med Hyper Memory. Seff er hyper Memory elendig, men du får jo som oftest ikke noen andre kort som ikke har hyper memory. Kanskje noen nvidia, men de fleste av dem er ikke noen særlig gode forde...

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...