Gå til innhold

Wii kan stikke av med seieren


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, jeg så en lang diskusjon der du prøvde å fjerne fokus fra det faktum at du ikke var klar over at store bevegelser er valgfrie.

 

Nå har det seg jo sånn at kontrolleren er bygd med tanke på bevegelse for å kontrollere spillene, da sier det seg selv at bevegelsene man må gjøre blir større en med en vanlig kontroller, hvis de ikke er det, så faller jo hele poenget bort. Da blir det som en vanlig kontroller. Bare mer klønete, siden man ikke har et objekt å holde i, men to.

 

Men det er jo fullstendig irrelevant, da det slett ikke er nødvendig å veive med armene! Leser du i det hele tatt det folk skriver, eller er du mest opptatt av monologer?! Hvis du skal kritisere noe, så er det et minstekrav at kritikken er basert på noe som er reelt, og ikke bare i ditt eget hode.

 

Les svaret mitt over.

 

Nei, det er ikke det. Empiriske data tilsier at den er intuitiv. Det er et uendelig antall tekster og videoer der ute som omhandler folk som aldri har spilt før, og som er i gang fra øyeblikket de plukker opp kontrolleren.

 

Empiriske data, ja... gratulerer med mest idiotiske utsagn i tråden. Det er en subjektiv sak om kontrolleren er intuitiv eller ikke, om jeg ikke foretrekker å styre på den måten kontrolleren er lagt opp, spesielt med tanke på at man bruker to objekter istedenfor ett, så er den ikke intuitiv for meg. Som sagt, lær deg betydningen av ordet intuitivt.

 

Du påstår det er "svært mange som har sagt at de ikke liker den og at det ikke er intuitivt, men tungvint", men dette vet du godt at ikke er tilfelle.

 

Nei, jeg vet at det er tilfelle, jeg vet det er mange, mange, mange i verden som ikke liker Wii-kontrolleren. Leser du kun Gamer.no-forumet? Er Gamer.no eneste websiden du leser? Takk til deg.

 

Den blir for dum, i forhold til en vanlig joystick er jo wiimoten intuitiv som bare det. Hvordan forklarer du da 70 år++ gamle gubber som plukker opp denne kontrolleren og spiller og storkoser seg som bare det?Det hadde de nok ikke gjort så lett med X360/PS3.

 

Vet du hva markedsføring og reklame er?

 

det er ikke deg som avgjør om det konstruktivt BTK. jeg ser lillegutten i mange av innleggene dine. jeg synes også innlegga dine er lite konstruktivt da det du skriver ikke henger på greip.

 

Du ser lillegutten i mange av innleggene mine? Javel... det var veldig vagt spør du meg. Hva med å skrive så folk faktisk skjønner hva du mener? Lille jente.

 

Når det gjelder kvaliteten på kontrolleren så har vel alle sett alle ulykkene. Det er tydelig at det ikke er mye å skryte av. Ødelagte TV'er... ingen som har sett de enda? Ok, Wii-fansen er vel blinde for alt negativt.

 

Visste dere forresten at IGN har skrivd 4 sider om alt de misliker med Wii?

 

http://wii.ign.com/articles/748/748526p1.html

Lenke til kommentar
Vet du hva markedsføring og reklame er?

Dette er ikke noe jeg har hørt gjennom markedsføring og reklame, men gjennom min storebror som forøvrig har veldig lite å gjøre med Nintendo.

 

Fra MSN loggen:

Svigermor så at de testet Wii på ett gamlehjem i Oslo og fant ut at "en slik en vil hun ha også ha".Gamlingene spilte tennis og var SVÆRT begeistret

 

Empiriske data, ja... gratulerer med mest idiotiske utsagn i tråden. Det er en subjektiv sak om kontrolleren er intuitiv eller ikke, om jeg ikke foretrekker å styre på den måten kontrolleren er lagt opp, spesielt med tanke på at man bruker to objekter istedenfor ett, så er den ikke intuitiv for meg. Som sagt, lær deg betydningen av ordet intuitivt.

Neida,

er ikke intuitivt. Igjen, vet du egentlig hva intuitivt er? Tviler på at Pricks har problemer med betydningen av dette ordet, jeg er derimot svært nysgjerrig på hva slags definisjon av ordet du operer med. Den er dessuten mer intuitiv nettopp fordi den bruker to objekter istedet for en, tell hvor mange hender du har.

 

Visste dere forresten at IGN har skrivd 4 sider om alt de misliker med Wii?

 

http://wii.ign.com/articles/748/748526p1.html

7418883[/snapback]

Nintendo's new console is a smash hit and we love it. But is there room for improvement?
såklart er det rom for forbedringer, det er da ingen konsoll som er perfekt. Særlig ikke ved launch. Gadd ikke å lese alt men virket som det mesteparten av kritikken var softwarerelatert.

 

Du ser lillegutten i mange av innleggene mine? Javel... det var veldig vagt spør du meg. Hva med å skrive så folk faktisk skjønner hva du mener? Lille jente.

Det som er litt sørgelig er at jeg tror alle vi andre folk skjønner godt hva han mener...

Lenke til kommentar

Grunnen til at PS3 ikkje selger i dag. er jo at det ikkje finnes konsoller å selge enda :p Satt litt på spissen,men det er jo slik tilfellet er nesten. Sony var ikkje forberedt for fem flate øre denne gangen slik da var med PS2. Den solgte vel rundt samme antall som Wii i dag på like kort tidsrom eller?

 

EDIT: Etter å ha sjekket opp så solgte PS2 900 000+ første helga i Japan.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Wii har solgt færre fordi det er produsert færre!

PS3 er på en måte i beta-stadiet fortsatt, slik som X360 var i starten. Trengs et par patcher for at ting skal gå knirkefritt!

 

Wii er jo grafikkmessig basert på teknologi fra GameCube, og har derfor mindre problemer.

 

PS3's grafiske- og prosessormuligheter er uendelige, mens Wii's kraft har på en måte nådd grensen. Det som skiller Wii fra konkurrentene er kontrolleren, og den må de fortsette å være kreative med, hvis ikke har de tapt om et år eller to.

 

Men det er ikke noe tvil om hvilken konsoll av de to som har hatt mest suksess frem til nå!

Lenke til kommentar
Du ser lillegutten i mange av innleggene mine? Javel... det var veldig vagt spør du meg. Hva med å skrive så folk faktisk skjønner hva du mener? Lille jente.

 

Når det gjelder kvaliteten på kontrolleren så har vel alle sett alle ulykkene. Det er tydelig at det ikke er mye å skryte av. Ødelagte TV'er... ingen som har sett de enda? Ok, Wii-fansen er vel blinde for alt negativt.

 

Visste dere forresten at IGN har skrivd 4 sider om alt de misliker med Wii?

 

http://wii.ign.com/articles/748/748526p1.html

7418883[/snapback]

 

Hehe... du har trua på alle de "ulykkene" som skjer i usa? ja jøss..når man ser en mann som fekter rundt med den stropen rundt håndleddet og har et fast grep om kontrollen, åssen er det mulig at stroppen løsner? den blir ikke dratt i en gang,.. Det er bare folk som vil ha oppmerksomhet rundt seg selv eller wii konsollen... dette burde selv du BTK skjønne...

 

vi er ikke blind for negativitet, er bare at du drar opp saker som er positive med den, og prøver å gjøre det negativt så godt som mulig, sånn at det ikke er en eneste positiv ting igjen med den. xbox skal eie alt for deg og være den ultimate konsollen, og det tærer inni deg at folk virklig liker wii mer eller synes den er virker konge.

 

:!:

Lenke til kommentar
Du ser lillegutten i mange av innleggene mine? Javel... det var veldig vagt spør du meg. Hva med å skrive så folk faktisk skjønner hva du mener? Lille jente.

 

Når det gjelder kvaliteten på kontrolleren så har vel alle sett alle ulykkene. Det er tydelig at det ikke er mye å skryte av. Ødelagte TV'er... ingen som har sett de enda? Ok, Wii-fansen er vel blinde for alt negativt.

 

Visste dere forresten at IGN har skrivd 4 sider om alt de misliker med Wii?

 

http://wii.ign.com/articles/748/748526p1.html

7418883[/snapback]

 

Hehe... du har trua på alle de "ulykkene" som skjer i usa? ja jøss..når man ser en mann som fekter rundt med den stropen rundt håndleddet og har et fast grep om kontrollen, åssen er det mulig at stroppen løsner? den blir ikke dratt i en gang,.. Det er bare folk som vil ha oppmerksomhet rundt seg selv eller wii konsollen... dette burde selv du BTK skjønne...

 

vi er ikke blind for negativitet, er bare at du drar opp saker som er positive med den, og prøver å gjøre det negativt så godt som mulig, sånn at det ikke er en eneste positiv ting igjen med den. xbox skal eie alt for deg og være den ultimate konsollen, og det tærer inni deg at folk virklig liker wii mer eller synes den er virker konge.

 

:!:

7419075[/snapback]

 

Ingen hensikt i å svare fyren, du vet vel hvilket svar du får allerede?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...