Gå til innhold

Wii kan stikke av med seieren


Straffa

Anbefalte innlegg

Foressten: den kontrollen, den er jeg jæævla skeptisk til. Åssen skal det gå? Kommer sikkert til å være utrolig slitsomt..

7410798[/snapback]

 

Du trenger ikke holde opp armene i flere timer mens du gamer, hvis du ikke har en svært upropesjonal kropp anbefaler jeg deg å legge albuen på kneet ditt mens du gamer... Hvis dette er et problem, start å tren slik at du klarer å holde opp armene dine :p

7411035[/snapback]

Ta etter Skipper'n :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd en del, og synes gears of war var det eneste som var kjempebra ..COD var jo litt stilig det også, men synes resten ikke var noe særlig (søppel spill i mine øyne for å sette det litt på spissen). Menmen.. da er man jo tilbake til smak og behag, så er vel mest riktig at folk som liker xbox 360 uttaler seg om de spilla.

7410990[/snapback]

 

Hvilke spill prøvde du som du synes var søppel, og hvorfor synes du det?

 

Hvilke spill synes du ser spennende ut til Wii?

Lenke til kommentar
Så du har ikke engang 360 og likevel så sier du at det er for "lenge mellom gangene"? Syns det høres litt rart ut. Jeg har ihvertfall 360 og jeg synes det i det siste har vært svært mange bra spill, tidligere også. Vært mange spill som har fått svært bra kritikk.

7410889[/snapback]

 

Går ut fra omtalene jeg leser til X360 over, blant annet gamer.no og IGN sine omtaler. Skal ikke si at det er i nærheten av korrekt, men det er i alle fall gode kilder. Er mange ja som har fått god kritikk, men det er og mange som har fått kritikk for mangler.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd en del, og synes gears of war var det eneste som var kjempebra ..COD var jo litt stilig det også, men synes resten ikke var noe særlig (søppel spill i mine øyne for å sette det litt på spissen). Menmen.. da er man jo tilbake til smak og behag, så er vel mest riktig at folk som liker xbox 360 uttaler seg om de spilla.

7410990[/snapback]

 

Hvilke spill prøvde du som du synes var søppel, og hvorfor synes du det?

 

Hvilke spill synes du ser spennende ut til Wii?

7411185[/snapback]

 

Søppel var å sette det litt på spissen som jeg sa, men det ga ikke noe verdi i mine øyne.. var spill jeg ikke følte noe iver etter å fortsette å spille. Gjaldt spesielt condemned, FEAR, Rainbow six, Graw osv... Vet ikke hvorfor jeg ikke liker de egentlig, man leter alltid etter den spesielle følelsen når man sitter å spiller et spill, å jeg fant ikke noe på xbox. Eneste var da gears of war og litt COD, men var ikke bra nok for meg til at jeg beholdt den og valgte da som jeg har sagt i tidligere innlegg, å levere den tilbake. Men er smak og behag=) er 100% sikker at dere har det konge med den=) og nyter hvert øyeblikk=)

 

Når det gjelder nintendo, så har jeg alle gameboyene, Snes, N64, GC,NDS, sega, sega mega drive, og det sier jo litt om hvor mye jeg liker de spillene og åssen nintendo fungere generelt=) Er vel den barnslige og koslige spektre ved nintendo som fenger meg hvor vi også som familie også kan samles og ha det gøy sammen, å for å ikke gå lei av det, fyller jeg opp med litt kaos og skyting med PS3 hvor det er noen spill jeg liker ekstra godt, sånn som socom, final fantasy(ikke skyting da=p ) , MGS osv..

 

Det er ihvertfall en liten forklaring hvorfor nintendo er nødvendig for meg=)

Lenke til kommentar
Når det gjelder nintendo, så har jeg alle gameboyene, Snes, N64, GC,NDS, sega, sega mega drive, og det sier jo litt om hvor mye jeg liker de spillene og åssen nintendo fungere generelt=) Er vel den barnslige og koslige spektre ved nintendo som fenger meg hvor vi også som familie også kan samles og ha det gøy sammen, å for å ikke gå lei av det, fyller jeg opp med litt kaos og skyting med PS3 hvor det er noen spill jeg liker ekstra godt, sånn som socom, final fantasy(ikke skyting da=p ) , MGS osv..

 

Det er ihvertfall en liten forklaring hvorfor nintendo er nødvendig for meg=)

7411822[/snapback]

Sånn som du skriver det, virker det som om du tror Sega-maskinene ble lagd av Nintendo; du vet at det ikke stemmer, ikke sant?

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke kjøpe wii!! I et spill syns jeg at graffikk har en del å si. Selfølgelig er gameplay litt viktig men viss spillet ser helt dritt ut er det kjedelig....  Så hos meg blir det nok PS3. Skal vel kjøpe Assasins Creed  :dribble:

7411897[/snapback]

Ironisk nok ser jeg at du har startet en tråd der du spør om hjelp til CS 1,6.

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt penger til å velge 2 hadde det blitt Wii + PS3, jeg ser de fleste spillene jeg har lyst på innenfor de to konsollene, samt blu-ray er aldri negativt om man har penger.

 

Du må nesten like spillene som Wii har, aldri ikke grafisk imponerende i forhold til PS3/360, men spillene har en viss sjarm over seg. Zelda, Metroid Prime, Red Steel, Super Smash Bros.

 

Hvis man har råd så kjøper man en PS3 sammens med Wii'en pga spillene som kommer og blu-ray, du blir neppe skuffet.

Lenke til kommentar
Hva trur folk blir best da? Wii + PS3 eller Wii + 360? Vet ikke helt no om spill til hardware kongene i konsoll krigen, men en av dem skal jeg ha.

7412059[/snapback]

Kjøp den med flest spill du har lyst på / de spillene du har mest lyst på. Hvis ingen av dem har spill du har lyst på, så ikke kjøp noen av dem.

Lenke til kommentar
Når det gjelder nintendo, så har jeg alle gameboyene, Snes, N64, GC,NDS, sega, sega mega drive, og det sier jo litt om hvor mye jeg liker de spillene og åssen nintendo fungere generelt=) Er vel den barnslige og koslige spektre ved nintendo som fenger meg hvor vi også som familie også kan samles og ha det gøy sammen, å for å ikke gå lei av det, fyller jeg opp med litt kaos og skyting med PS3 hvor det er noen spill jeg liker ekstra godt, sånn som socom, final fantasy(ikke skyting da=p ) , MGS osv..

 

Det er ihvertfall en liten forklaring hvorfor nintendo er nødvendig for meg=)

7411822[/snapback]

Sånn som du skriver det, virker det som om du tror Sega-maskinene ble lagd av Nintendo; du vet at det ikke stemmer, ikke sant?

7411880[/snapback]

 

hehe..ja selvfølgelig, jeg bare sa det siden sega kjører nogenlunde samme spill og de blir tilgjengelig på wii også? hvis jeg ikke har blingset feil angående det..=)

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
hvordan kan man si at Wii har bedre gameplay enn 360?

 

Det er da individuelt for spillene, ikke for maskinen.

 

Jeg tar heller gameplay+ god grafikk (360) enn gameplay+dårlig grafikk (Wii).

7412494[/snapback]

 

Sant, men Wii har potensiale til å ha mer intuitivt og interaktivt gameplay. Ser bare på folk, både gamere og non-gamere, som har det skøy med Wii Sports i diverse videoer, og mange anmeldere som sier at Zelda med Wiimote er mer immersivt enn på GC.

 

Wii er en konsoll som oppfordrer utviklere til å tenke nytt og annerledes, noe som reflekteres av kontrollern og det lette utviklermiljøet. Derfor tror jeg vi kommer til å se flere nye gameplay-konsepter til Wii enn til PS3 og X360.

Lenke til kommentar

Det blir for idiotisk når dere snakker om godt og dårlig gameplay relatert til en spesifikk konsoll.

 

Det er spillene hver for seg, uansett plattform, som har god eller dårlig gameplay. En konsoll har ikke gameplay i seg selv, og det vet dere alle sammen.

 

Av med fanboybrillene og på med litt mer åpne holdninger til alle konsollene.

 

Sånn ja, og når vi først er i gang kan vi alle holde hverandre i hendene :!:

Lenke til kommentar
Hvor har jeg sagt at "Wii suger"? Igjen, kom med bevis. For det du sier her er bare bullshit, jeg har kommet med argumenter for mine meninger, du trenger ikke å være enig med dem, men det er bare tull å si at jeg ikke har gjort dette på en saklig måte.

Sitat:

 

"jeg synes det er bullshit å sitte og veive rundt i stua med en kontroller"

 

Dette skrev du tidligere, og flere påpekte at du slett ikke trengte å gjøre dette, hvorpå du havnet i en forsvarsposisjon der du begynte å spore det over fra at du ikke visste hvordan kontrolleren fungerte til at det måtte være noe galt med Wiimoten siden den ikke fungerte slik du trodde den fungerte...

 

Dette er ikke særlig konstruktivt, BTK.

 

 

Foressten: den kontrollen, den er jeg jæævla skeptisk til. Åssen skal det gå? Kommer sikkert til å være utrolig slitsomt..

7410798[/snapback]

Som flere har påpekt flere ganger i tråden, så er det valgfritt om du vil gjøre store bevegelser. Det går helt fint å lene seg tilbake i stolen og gjøre små bevegelser som du ikke blir sliten av. Folk har nå spilt Wii mange timer i strekk, og de blir ikke slitne. Du kan gjøre store bevegelser hvis du vil, men det er altså opptil deg.

 

Dessuten kan du i motsetning til andre konsoller legge armene på armlenene på stolen (siden det er to deler), noe som gir ekstra avslapning.

 

 

hvordan kan man si at Wii har bedre gameplay enn 360?

Det kan man ikke automatisk, si da det kommer an på spillene. Men det man kan si er at Wii har en mer intuitiv kontroller enn de andre. Dette gjør at Wii kan nå nye markeder, noe som kan gjøre at den selger bedre enn de andre konsollene, og da er det vel den som stikker av med seieren.

 

Jeg tar heller gameplay+ god grafikk (360) enn gameplay+dårlig grafikk (Wii).

Bra trolling. Har du flere barnsligheter på lager?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...