mean mean iskremmaskin Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Skal kjøpe ny opteron 165 og lurer på hvordan de nyeste steppingene klokker. Er det noen som har kjøpt denne cpuen i nyere tid og kan fortelle noe om hastigheter og stepping Lenke til kommentar
Changis Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 aa vite hvilken stepping du faar paa forhaand er nesten umulig (iallefall i norske nettbutikker.. vet om to-tre amerikanske som lar deg kjoepe etter stepping) de daarligste klarer vel ikke mer en maks 2.4-2.6.. jeg er heldig og har CCBBE som klokker 3ghz... Lenke til kommentar
mean mean iskremmaskin Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Innser at jeg ikke kan vite helt nøyaktig hvilken stepping jeg får, men noe innenfor hva jeg kan forvente. Tror jeg bare bestiller å satser på at det går bra. Skal gi dere rapport om det ble noe bra Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Send mail til butikken(e) og spør.Minst en som jeg vet om som oppgir steppinga. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 SHG har tidligere oppgitt stepping, dog er jeg usikker på om SHG gjør det fortsatt. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 kjoepte min 165 fra shg, de oppga ingen stepping, men fikk den beste fordeom (mer eller mindre) Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Se signaturen min, dette er steppingen komplett har på opteron 165.. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hvis de ikke har faatt ny ladning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå