tvåførti Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei Er snart ferdig som elektrikerlærling nå og har funnet ut at det yrket ikke er noe for meg... Er heller ikke noe alternativ å gå videre i samme retning til en høyere utdanning, har hele det elektrogreiene helt oppi halsen. Det som interesserer meg er musikk og lyd, dette synes jeg er veldig spennende. Men så er jo det store spørsmålet...., hva slags skoler og hva slags linjer finnes det og. Helst ikke privatskoler, men kom med alle forslag dere kan komme på Michael Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 NTNU - Musikkteknologi Ulempen her er at det er knallhardt å komme inn p.g.a stor pågang. Er omtrent like hardt å komme inn på som arkitektstudiet ved NTNU. Hadde det ikke vært for de høye poenggrensene for inntak hadde jeg nok studert der nå Dette er eneste musikkteknologiske utdanningen jeg vet om ved en statlig norsk skole. Forøvrig vet jeg NOROFF/Institutt for Scene og Lyd (privat) og Idefagskolen i Tønsberg har slike musikk/studio-retninger. Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 mm...var det jeg trodde ja. Har egentlig ikke mest trua på f.eks NOROFF, hat det noe for seg i det hele tatt ?? Kan jo alltids søke på NTNU, men det er sikkert nytteløst vis det bare er 20 studieplasser. Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Ingen som har noe mere å komme med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå