norbat Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Disse .reg-fixene skulle ha slettet alt som har med SAS å gjøre i registeret. Når det allikevel blir en error, må det nesten være knyttet til windows installer som ikke helt er i vater. Windows installer slettes fra legg til/fjern programmer. Det kan være lurt å laste ned en ny windows installer (ta et søk og finn programmet på microsoft sin side) først. Jeg nevnte tidligere at det er en løsning å kjøre en systemgjenoppretting til før problemet oppstod. Er dette en mulighet tror du eller er det såpass lenge siden at det er uaktuelt? Endret 28. november 2006 av norbat Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er såpass lenge siden desverre. Så det var ikke positivt at den "Wise innstalation Wizard" mappa kom tilbake igjen? Og jeg som ble litt fornøyd igjen Så var det det med å laste ned programvarer fra Microsoft. Har en "lovlig" versjon, skjønner du. Men fant windows installer fra denne siden: http://www.softwarepatch.com/windows/wininstallnt.html Skjekker installeren om jeg har ekte windows under innstalasjonen? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jo, det var litt positivt , men problemet ditt er at windows installer står på sitt om at det sas-programmet som du _har_ slettet fortsatt er installert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Fint at det var litt positivt hvertfall. Uansett om det ikke var til nytte Fikk ikke noe svar angående den Windows installeren. Hva skjer hvis jeg sletter Windows installer, må jeg på død og liv innstalere den igjen? Så du må gi meg ett råd. Enten slette Windows innstalerer uten å laste ned og innstalere en ny, siden jeg har "lovlig" windows. Eller burde jeg gjøre begge deler? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Lag deg et nytt gjenopprettingspunkt Last ned windows installer Avinstaller windows installer fra legg til/fjern programmer Restart pc'n Installer windows installer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Og hvordan lager jeg nytt gjenopprettingspunkt? Her er det bare å forklare EDIT: Fant ut Endret 28. november 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Sånn, nå har jeg gjort det. Får bare håpe det ikke kommer noen Microsoft agenter på døra de neste dagene... Endret 28. november 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ok, da skulle det bare være å prøve å installere SAS og se om noe har løsnet opp. Det er ikke utenkelig at du må kjøre noen av .reg-fixene og restarte pc'n, men du får prøve å se. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Desverre så funket ikke det heller. Du er sikkert tom for ideer nå, så det får bare være Den blir borte ved neste formatering Men takk for hjelpen. Du kom med mye gode tips. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Prøv og kjør windows installer cleanup. Mulig det kan rydde litt opp i dette rotet Endret 28. november 2006 av norbat Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Haha! Du kunne vel ikke kommet på den ideen litt før? Nå fikk jeg innstalert å fjernet den fra "legg til og fjern programmer". Endelig!! Takk!! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ting skal ikke gjøres på den letteste måten, skjønner du. Flott at det ordnet seg Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hehe. Så ordtaket "det enkle er ofte det beste" er bare tull? Men takk for hjelpen! Trodde alt håp var borte. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Flott at du skriver [Løst] i emnetittelen. Oppfordrer andre trådstartere til å følge det eksemplet når de har funnet løsningen på problemet sitt. Endret 28. november 2006 av norbat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå