Gå til innhold

[Løst]Problemer med sas

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Disse .reg-fixene skulle ha slettet alt som har med SAS å gjøre i registeret. Når det allikevel blir en error, må det nesten være knyttet til windows installer som ikke helt er i vater.

Windows installer slettes fra legg til/fjern programmer. Det kan være lurt å laste ned en ny windows installer (ta et søk og finn programmet på microsoft sin side) først.

Jeg nevnte tidligere at det er en løsning å kjøre en systemgjenoppretting til før problemet oppstod. Er dette en mulighet tror du eller er det såpass lenge siden at det er uaktuelt?

Endret av norbat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Det er såpass lenge siden desverre. Så det var ikke positivt at den "Wise innstalation Wizard" mappa kom tilbake igjen? Og jeg som ble litt fornøyd igjen :)

Så var det det med å laste ned programvarer fra Microsoft. Har en "lovlig" versjon, skjønner du.

Men fant windows installer fra denne siden:

http://www.softwarepatch.com/windows/wininstallnt.html

Skjekker installeren om jeg har ekte windows under innstalasjonen?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Fint at det var litt positivt hvertfall. Uansett om det ikke var til nytte :)

Fikk ikke noe svar angående den Windows installeren. Hva skjer hvis jeg sletter Windows installer, må jeg på død og liv innstalere den igjen?

Så du må gi meg ett råd. Enten slette Windows innstalerer uten å laste ned og innstalere en ny, siden jeg har "lovlig" windows.

Eller burde jeg gjøre begge deler?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Og hvordan lager jeg nytt gjenopprettingspunkt?

Her er det bare å forklare :)

EDIT: Fant ut

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Sånn, nå har jeg gjort det.

Får bare håpe det ikke kommer noen Microsoft agenter på døra de neste dagene... :whistle:

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Desverre så funket ikke det heller. Du er sikkert tom for ideer nå, så det får bare være :)

Den blir borte ved neste formatering ;)

Men takk for hjelpen. Du kom med mye gode tips.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Haha! Du kunne vel ikke kommet på den ideen litt før? :D Nå fikk jeg innstalert å fjernet den fra "legg til og fjern programmer".

Endelig!! Takk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...