Gå til innhold

Trenger hjelp til et ds spill!

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veeet at det er opp til deg og blablabla... Men eeer det virkelig et spørsmål? :hmm:

Vi sier det sånn: hvis du hører på meg og kjøper deg Metroid Prime, og angrer etterpå så skylder du meg et digitalt spark :)

Uansett så kunne det være litt lurt å lese litt om bakgrunnshistorien til Samus (heltinnen) hvis du ikke vet noe særli fra før. Jeg for min del kan alt :D

Avtale?

Lenke til kommentar

Her er den ofisielle Europeiske hjemmesiden til MP:Hunters i alle fall. Så å si er jo spillet uendelig om man ALDRI går lei av multiplayeren, slik er det med alle spill, selvfølgelig, men JEG synes den er spesielt bra. I singelplayeren får du muligheten til å spille syv forskjellige figurer med hver sin historie som bindes (Samus er seff inkludert, alle er bounty huntere). Du kan selv velge litt om hvor lang tid du vil bruke på spillet. Du kan spurte fra checkpoint til checkpoint, drepe alt uten stil osv. Eller ta det med ro, scanne alt rundt deg, unlocke hemmeligheter; kose deg, kort sagt.

Det er alt jeg har å si :cool:

Lenke til kommentar

Du trenger en trådløs router eller en USB "adapter" som funker på samme måte.

Mario Kart er det beste DS spillet til nå! Men Castlevania: Dawn of Sorrow er også veldig kult. Mye å gjøre (samle alle sjelene og få alle magiene/angrepene) og veldig gøy gameplay og bra historie. Mye bedre singleplayerspill enn MP hunters (dølle bosser og repetive fiender og lite historier... vanskelig å finne frem av og til men nesten ingen puzzles)

Men MP har god multiplayer.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Samme opplegget som når du fikser trådløst netverk til laptopen (enklere). Det er tross alt kun en liten DS vi snakker om. Du velger bare å spille multiplayer på spillmenyen til et DS-spill som støtter Wi-Fi, du får da muligheten til å sette inn koden til ditt eget trådløse netverk (om det i det hele tatt er kryptert) eller hente opp andre frie netverk rundt deg, om det finnes. Det er snakk om å bare rote litt i menyene, ikke SÅ mange muligheter for feil (ingen); du har kunnskapen om å sette opp et trådløst netverk/plugge inn Wi-Fi-USB'tingssen i PC'en med kablet netverk (lol :D ). Om ikke... hardware.no! Dog, ikke forvent en hyggelig velkomst; tror ikke de liker newbiz :!:

Sorry om jeg setter deg i et dårlig lys, vil bare forsikre meg om å svare på alt i ett, så mye enklere slik :)

Edit:

Lei for å ikke ha svart på andre spørsmål, ettersom jeg begynte å svare. Har vært litt borte fra forumet :ph34r:

... "kort og enkelt"? Er det noe du VIL at spillet skal være? Jeg for min del liker langvarig action og utfordring :tease:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Samme opplegget som når du fikser trådløst netverk til laptopen (enklere). Det er tross alt kun en liten DS vi snakker om. Du velger bare å spille multiplayer på spillmenyen til et DS-spill som støtter Wi-Fi, du får da muligheten til å sette inn koden til ditt eget trådløse netverk (om det i det hele tatt er kryptert) eller hente opp andre frie netverk rundt deg, om det finnes. Det er snakk om å bare rote litt i menyene, ikke SÅ mange muligheter for feil (ingen); du har kunnskapen om å sette opp et trådløst netverk/plugge inn Wi-Fi-USB'tingssen i PC'en med kablet netverk (lol :D ). Om ikke... hardware.no! Dog, ikke forvent en hyggelig velkomst; tror ikke de liker newbiz :!:

Sorry om jeg setter deg i et dårlig lys, vil bare forsikre meg om å svare på alt i ett, så mye enklere slik :)

Edit:

Lei for å ikke ha svart på andre spørsmål, ettersom jeg begynte å svare. Har vært litt borte fra forumet :ph34r:

... "kort og enkelt"? Er det noe du VIL at spillet skal være? Jeg for min del liker langvarig action og utfordring  :tease:

7395565[/snapback]

Tror du du kan svare på denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=673631

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

Edit:

... "kort og enkelt"? Er det noe du VIL at spillet skal være? Jeg for min del liker langvarig action og utfordring  :tease:

7395565[/snapback]

Tror du du kan svare på denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=673631

7395860[/snapback]

Oops, sorry! Har ikke vært innom akkurat her på en stund :whistle:

Har lagt inn et spørsmål da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...