Gå til innhold

Trenger hjelp til et ds spill!

SWRT91

Anbefalte innlegg

Jeg har ds lite og vil ha et bra spill til den, har noen noe forslag? Er det nye pokemon bra, har sett på pokemon, downhill jam(fordi hvis jeg bytter inn fifa street 2 ds så får jeg downhill jam for 150kr) og yohsi island 2? Det er bare noen av de nye spillene jeg har sett på. Har new super mario bros. Kjedelig å spille det hele tiden.

Vil gjerne ha et spill som varer en stønn også. Har sett mest på Downhill Jam Og American Sk8land. Mest lyst på Sk8land, men downhill jam er så billig?

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Metriod prime hunters, har prøvd demoen og multiplayeren, men er resten av spillet bra? Har begynt å vurdere det. Få se noen tester.

Men har sett på GoldenEye Rogue Agent, ser litt bra ut.

edit: slått sammen flere poster

Endret av macfjott
Lenke til kommentar

Metroid prime har jeg ikke lyst på, sett noen anmeldelser og folk blir fort lei og det er kort. vil ha et som varer lenge. jeg er helt borte, jeg vet ikke noen so jeg vil ha, har bare smug tittet på GoldenEye Rogue Agent, ser litt bra ut.???????????????????????????

Jeg er litt ny i ds verden. Jeg har new super mario bros og elsker det. Men vil ikke ha mariokart. Selv om jeg har hatt ds lite siden sommer så har jeg bare 2 spill(new super mario bros. og fifa street 2(skal bytte det inn så jeg kan få et annet ds spill billigere, men hvem spill?)

Så jeg vet ikke?? Animal crossing ser litt bra ut, men har sett like mye på det som GoldenEye Rogue Agent.

Jeg er desperat etter hjelp.

edit: slått sammen poster

Endret av macfjott
Lenke til kommentar

Animal Crossing har jeg ikke spilt.

GoldenEye Rogue Agent er dårlig, mye på grunn av kontroller som ikke virker helt optimalt. Spillet er dessuten kort, kortere en MP Hunters.

Ellers kan jeg anbefale Meteos, Mario&Luigi: Partners in Time og Castlevania: Dawn of Souls.

Liker du racing er nok NFS: Carbon det beste valget, men lider pga DS sin hardware.

Lenke til kommentar

Hva vil det si? Har sett på Carbon før og ja.

Det nye zelda ser også bra ut, men det er lenge til kommer ser et ut til.

Vil gjerne ha et spill som ikke tar 2-3 dager å runde, men som man kan kose seg litt med. NSMB brukte jeg ikke lang tid på å runde.

Har du prøvd carbon til ds?

Endret av macfjott
Lenke til kommentar

Man kan runde de fleste av dagens spill på 2-3 dager desverre. Dette gjelder til alle konsoller.

Det jeg mener med at Carbon lider under DS sin hardware er at DS ikke er så sterk, så grafikken og lyden bl.a ikke er så bra på DS som f.eks PSP.

Ja, har Carbon til DS. Det er relativt kort det også, men beste bilspillet til DS etter min mening.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Jeg er litt ny i ds verden. Jeg har new super mario bros og elsker det. Men vil ikke ha mariokart. Selv om jeg har hatt ds lite siden sommer så har jeg bare 2 spill(new super mario bros. og fifa street 2(skal bytte det inn så jeg kan få et annet ds spill billigere, men hvem spill?)

Så jeg vet ikke?? Animal crossing ser litt bra ut, men har sett like mye på det som GoldenEye Rogue Agent.

Jeg er desperat etter hjelp.

7364441[/snapback]

Har golden eye og animal crossing, animal crossing varer lenger bare du ikke spiller mye hver dag! spiller du mer en 30 min hver dag er du lei etter 2 uker! :ermm:

Lenke til kommentar

OK, hva kan man gjøre der da?(på begge)

Er carbon lett, altfor lett. Hvor mange timer ligger begge spillene på??

Jeg vet ikke om Animal Crossing wild world er et spill man blir fort lei av og ikke didder å spille igjen på lenge?

Jeg har lest omtalen på gamer, og dette er et spill jeg vil se nærmere på.

Endret av macfjott
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Yoshi's Island, Children of Mana og Final Fantasy anbefales hvertfall! Råbra spill :thumbs:

Forresten, kan du ikke å bruke edit-knappen? :huh:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...