Radiowave Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har den siste tiden hørt på noen sanger av Placebo. Jeg har ikke hørt så mye på dem før, og dermed så lurer jeg på om det er mulig å få noen meninger på hvilket album jeg bør kjøpe først. Jeg vil ikke kjøpe mer et album om gangen slik at jeg kan høre på det ene før jeg går over på det neste. Men hvilket bør jeg begynne med? Noen meninger? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Without You I'm Nothing eller Black Market Music. Jeg liker Without You best...du kan jo høre noen samples på www.amazon.com eller www.allmusic.com for å få et inntrykk av platene, før du bestemmer deg. Endret 26. november 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Radiowave Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Without You I'm Nothing eller Black Market Music. Jeg liker Without You best...du kan jo høre noen samples på www.amazon.com eller www.allmusic.com for å få et inntrykk av platene, før du bestemmer deg. 7362800[/snapback] OK, takk skal du ha. Jeg får prøve Without you i'm nothing først som du anbefaler. Og så får jeg prøve meg videre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Sleeping with Ghosts er å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå