Gå til innhold

Måter å irritere andre på


Almadora

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper ikke du forventer at vi skal lese alle sammen...

7371475[/snapback]

Jo, les alt og kommenter alle her etterpå :) (skulle stått på lista...)

 

Fikk seriøst lyst til å tryne i trappa på skolen :wee: Har klasserom i 3. etasje så jeg må bare innse at det hadde gjordt litt vondt :p

Endret av morra
Lenke til kommentar
Fikk seriøst lyst til å tryne i trappa på skolen  :wee: Har klasserom i 3. etasje så jeg må bare innse at det hadde gjordt litt vondt :p

7371837[/snapback]

Dette skal du gjøre: gå bortover et sted (På skolen) der det er en trapp... Plutselig "snubler" du og ruller ned trappa... Lat som du blir skikkelig skada :!:

Endret av Almadora
Lenke til kommentar

Tror det ville vært ett godt grunnlag for å starte en nettside basert på de utsagn som står i disse tekstene...

 

Jeg veit jeg hadde hatt det som favoritt bokmerke iallefall på lik linje med hardware.no, sjekke innom når man trenger en latter eller faktisk vil være litt sprø...

 

Ville vært kilde nummer 1 for gærne TV stunt reportere osv osv..

Skjønner? =)

Lenke til kommentar
Tror det ville vært ett godt grunnlag for å starte en nettside basert på de utsagn som står i disse tekstene...

 

Jeg veit jeg hadde hatt det som favoritt bokmerke iallefall på lik linje med hardware.no, sjekke innom når man trenger en latter eller faktisk vil være litt sprø...

 

Ville vært kilde nummer 1 for gærne TV stunt reportere osv osv..

Skjønner? =)

7374270[/snapback]

Minner meg om MTV i går når man kunne se litt filming og interjuver av den neste Jackass filmen! Johnny Knoxwille skulle til månen i en rakett... Gikk dårlig :!:

Gjett hva slags rakett det var! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...