KjellV Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hvor blir bookmark's i Opera 6.xx lagret? Vil nemlig flytte de til Opera 7 beta.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Den heter "opera6.adr" i samme mappe som "opera.exe" Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Og i Opera7? Operadef6.adr? Takker for svar [ Denne Melding var redigert av: Nostradamus på 2002-11-15 23:16 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Nei. C:Documents and SettingsbrukernavnApplication DataOperaOpera7profileopera6.adr hvis du installerte individuelle instillinger for brukerene. (standard) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Det er også mulig å importere bokmerkene dine fra eldre versioner. Fil -> import -> opera bokmerker. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm.... noen som har peil hvordan jeg kan få opera-bokmerkene over i Mozilla Firefox? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm.... noen som har peil hvordan jeg kan få opera-bokmerkene over i Mozilla Firefox? bookmarks-> manage bookmarks-> file-> import -> opera-> velg frå vilken versjon av opera (vist du har fleire instalert) ->next-> finish Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm.... noen som har peil hvordan jeg kan få opera-bokmerkene over i Mozilla Firefox? bookmarks-> manage bookmarks-> file-> import -> opera-> velg frå vilken versjon av opera (vist du har fleire instalert) ->next-> finish hmm... kjører med 2 OS.... et med Fedora Core og et med XP... Bruker Opera i XP og FF i Fedora.. Hvordan skal jeg gjøre det her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå