Bjorhus Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 I går var det et helt fantastisk nordlys over Tromsø, og dette var en av de første anledningene jeg har hatt til å ta bilder av "Aurora Borealis". Ble rimelig førnøyd med fargene på stasen... Hva syns dere? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Pent.. Fikke meg til å savne nord-norge Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Nordlys er en fin ting og syns det ble et flott blidet. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Flott bilde. Ikke så veldig mye å utsette på det. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Nordlys er magisk og vakkert vil jeg si.. Bra fanget, skulle ønske meg mere sort. Hvis du f.eks hadde fått trærne til å bli helt sort så har det blitt bedre . Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Utrolig pent ja, men har sett så mange slike bilder at jeg føler at alt det andre gjør bildet det ekstra som trengs for å skille seg ut. Og noen trær er liksom ikke nok. Men kjempefint, men skiller seg ikke ut blandt slike bilder. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 26. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Takker for tilbakemelding. Jeg er enig i at trærne kunne vært helt mørk, og at det egentlig er et helt vanlig nordlysfoto. Men synes det var så intenst å så kraftig, har aldri sett nordlyse slik før. Det varte i en liten halvtime, så var det helt stillt Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Syns at nordlyset er fantastisk fanget, men synes forgrunnen ikke var like bra. Hadde vært topp hvis forgrunnen hadde vært en slette eller hav/sjø! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Tok et lignende bilde i Tromsø. Synes nordlyset har en fin farge, men litt kjedelig forgrunn. Mye bedre med fjell(Fløya, tromsdalstinden) eller hav(Nord/Sør øya). Du kan også få fine bilder fra balkongen oppe ved fjellheisen. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Litt lysere kanskje? Har også lagt på et layer med unsharp mask og mode satt til darken. Veldig stilig bilde. Endret 27. november 2006 av perottol Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Langt bedre Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Det virker som lysere nordlys ble litt bedre, men samtidig falmet kvaliteten på bildet litt syns jeg. Ser litt pixler/støy her og der nå... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Synes den lysere versjonen ble bedre. Kontrastene ble større, og nordlyset ble virkelig framhevet på en ordentlig måte.. Utrolig flott! Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Likte helt klart orginalen best. Mørkt og mystisk. Den lyse gav meg en neon følelse. Og nordlys er ikke så lyst. Uansett flott bilde! Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg synes begge bildene var fine,likte det at trærne ble belyst med et spesielt lys nærmest brun på farge. Redigert: Men synes det første (originalen) var best pga. bildekvaliteten. Endret 11. desember 2006 av naits81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå