Xtra Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Det jeg ser etter er sammenleggbare, greie musikk hodetelefoner, som er i prisklassen der med Koss Portapro (300-500 ca) Så jeg har funnet to stykker og testet de respektive hodetelefonene der de selges, men klarte ikke å merke noe særlig forskjell. (på min Creative Zen Micro Photo) AKG K26 P Sennheiser PX 200 Noe jeg bør være observant på/for? Begge er gode hodetelefoner, lydmessig sett. Men hvordan er kvaliteten på de nevnte over tid? Endret 26. november 2006 av Xtra Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 jeg vet ikke helt, men jeg har px100 og disse er åpne mens px200 er lukket. kvaliteten er veldig god på mine så må det være sånn på px200 og. vet ikke helt hva du skal passe deg for. anbefaler px200, men du kan nok gå inn i en butikk og prøve begge. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg tar å bumper tråden hvis det kan være til intresse for noen. Jeg kjøpte AKG K26 i dag for kroner 425 på Hifi-Center Kjeden. Bonuser ved K26: +Liten og lett +Bra design +God lyd +Sammenleggbare +Lukkede (minimalt med lyd inn/ut ved normalt volum på musikkavspillingen) +Relativt gode å ha på Ikke fullt så gode trekk ved K26: -Konstruksjonen som gjør de sammenleggbare virker litt spinkel -De passer ikke til alle ører (men de passet for min del) Anbefales, det skal dog sies at jeg testet både PX200 (Sennheiser) og K26P (AKG), og da jeg ikke så noen spesiell forskjell i lydbildet, gikk jeg for AKG sine, i og med at de var omtrent hundrelappen billigere. Endret 27. november 2006 av Xtra Lenke til kommentar
JensL Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Da kan du jo ta en titt på AKG K81 DJ, som jeg synes er en bedre utgave av K26. Litt over budsjettet kanskje, men verdt det. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Valget mitt står mellom AKG 26 og Sennheiser PX 200, hvilket kan anbefales? Og kan jeg gå med begge i byen uten å se ut som en total idiot? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg tar å bumper tråden hvis det kan være til intresse for noen. Jeg kjøpte AKG K26 i dag for kroner 425 på Hifi-Center Kjeden. Bonuser ved K26: +Liten og lett +Bra design +God lyd +Sammenleggbare +Lukkede (minimalt med lyd inn/ut ved normalt volum på musikkavspillingen) +Relativt gode å ha på Ikke fullt så gode trekk ved K26: -Konstruksjonen som gjør de sammenleggbare virker litt spinkel -De passer ikke til alle ører (men de passet for min del) Anbefales, det skal dog sies at jeg testet både PX200 (Sennheiser) og K26P (AKG), og da jeg ikke så noen spesiell forskjell i lydbildet, gikk jeg for AKG sine, i og med at de var omtrent hundrelappen billigere. 7371028[/snapback] Oki, du har nå hatt dem en stund til, hvordan er dem nå.. Har den spinkle konstruksjonen gjort at dem har røket? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 AKG K26P er faktisk ganske solide hodetelefoner Lenke til kommentar
Agricola Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Men kan du ha dem rundt halsen? Det er en veldig viktig ting for meg, ettersom den automatiske sammenleggings greien virker litt irriterende. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Er ikke noe problem å ha dem rundt halsen. Eneste problemet med dem, er at de kan knirke noe verre i leddene, ellers er de solide, og lyden er slett ikke dårlig til prisen og typen å være. Endret 24. juni 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ikke kjøp PX 200, selv om den har lukket kontruksjon så har den betydelig dårligere lyd enn den åpne versjonen; PX 100. Så anbefaler heller PX 100, AKG K 26 P har god lyd den også, men klemmer en del og som sagt, så passer den ikke til alle ører. Hvis det blir den, prøv før du kjøper for all del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå