Dr. Mobius Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har akkurat bestilt meg denne kjøleren, og lurer derfor på om noen av dere har erfaringer med den. Kom med både positive og negative erfaringer. For de som ikke har lest noe om den så poster jeg litt informasjon nedenfor. Nyko Xbox 360 Intercooler Reduce the internal operating temperature of the 360 while prolonging the consoles lifespan. The Intercooler 360 is a snap on cooling attachment that easily connects to the Xbox 360 to significantly reduce the internal heat of the console. The Intercooler 360 provides increased air flow throughout the 360 which allows the internal circuitry to perform at cooler temperatures and last longer. No internal modification of the Xbox 360 is required. A pass through power connection utilizes the existing Xbox 360 power supply negating the need for an extra AC adaptor. The unit also powers on and off automatically with 360 and the intercoolers small size will fit in tight spaces like entertainment centers with your 360 displayed in either horizontal or vertical format. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Leste på et eller annet nettsted at Nyko Intercooler tar strøm som egenltig var ment til selve Xbox'en. Og mange har fått slike brune merker rundt strømkontakten på 360'en. Og f.eks, 360'en blir defekt, (3red lights..) så vil Microsoft ikke reparere den på garantien fordi da mener dem at du har brukt et produkt som har skadet din 360'en, og at det ikke er selve maskinen sin feil. Dette er greit å ha i bakhodet. Skal se om jeg finner en link til den nyheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 http://pcgames.gwn.com/news/story.php/id/10727/ http://news.softpedia.com/news/Nyko-to-Rep...60s-40160.shtml Ser ut til at Nyko vil replace 360er som har blitt b0rked etter bruk av deres Intercooler. Jeg har vurdert å kjøpe den, men jeg synes min 360 bråker nok fra før av (launchday-konsollene har en tendens til å gi godt med lyd fra seg). Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kanskje lurt å vente litt. MS holder på med en oppgradering som skal kjøle ned maskinen litt. Link Link kjør maskinen din hardt, så går den i stykker til det skjer Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Dette var litt info jeg ikke har sett før, men det ser ut som et enkeltstående tilfelle. Edit: Kanskje det hadde vært mulig å bruke en laptop cooler i stedet? Noe ala denne, Noen innspill på den ideen? Endret 26. november 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er jeg den eneste med en burk som ikke overoppheter? Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er jeg den eneste med en burk som ikke overoppheter? 7361227[/snapback] Neida, jeg har ingen problemer med overoppheting. Så lenge box'n har bra med luft rundt seg så bør det ikke være noen problem. -Hawk- Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Min har aldrig blitt for varm. Hadde den blitt det hadde jeg sendt den inn til rep i stedet for å kjøpe ekstra utstyr (dersom det ikke er snakk om at den står "dårlig" plassert da). Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Min er ikke for varm den heller, jeg vil bare være føre var. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er jeg den eneste med en burk som ikke overoppheter? 7361227[/snapback] Nope, jeg har min "liggende" med helt fri luft rundt seg på alle sider, untatt under og jeg har aldri vært i nærheten av overoppheting. Etter å ha spilt mye over lengre perioder har jeg vært bortom å tatt på den for å kjenne om den er varm. Den blåser litt varm luft ut, men ikke slik at det skal være noe problem! Så jeg ser ikke noe problem med å ikke ha ekstakjøling. Hvertfall ikke før MS kommer med noe. Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har store problemer med varmeproblemer, men det kan være at det er hetebølger i Bergen for tiden er sånn ca 35 grader på rommet mitt, og x360en ligger vel på en 70-80 grader.. =/ når jeg spiller Pg3 klikker alt etter 2 runder på Tokyo Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Rom temperaturen på virker kjøle evnen til maskinen ganske mye, så om du ikke har noen måte å få ned rom temperaturen blir det sikkert lite du kan gjøre. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 burde man kanskje vente med å kjøpe xbox 360 til denne nye prossesoren har kommet inn? lurte på om jeg skulle kjøpe en snart.. vet noen når de nye konsollene med disse prossesorene kommer for salg i norge? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har launchday konsoll jeg også, fortsatt null problemer med varme eller lignende. En annen ting, syns virkelig vi som allerede har en konsoll skal få byttet de inn mot nye og oppgraderte konsollene, hvis det kommer noen slike, føler meg litt snurt hvis noe slikt skal skje Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har bare satt ei vanlig vifte bak xboxen min jeg. Funker bra det! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har launchday konsoll jeg også, fortsatt null problemer med varme eller lignende.En annen ting, syns virkelig vi som allerede har en konsoll skal få byttet de inn mot nye og oppgraderte konsollene, hvis det kommer noen slike, føler meg litt snurt hvis noe slikt skal skje 8817949[/snapback] Enig, det er slemt! 0o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Boksen min har det trangt, varmt, rundt 28~ grader i rommet, er fra launch men har enda ikke takket for seg eller hengt noen ganger. Er nesten litt kjipt. Men når Elite kommer, da blir den her gjestekonsoll og Elite blir til "primary" konsoll. Edit: Lyden er jo en annen sak da.. Åpner jeg ett vindu eller en dør hører jeg at den gir fra seg mindre og mindre lyd, helt til jeg lukker det igjen. Da setter jeg opp alle viftene på pc`n for og overdøve. Er jo nesten flaut og ha gjester her Endret 10. juni 2007 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå