Gå til innhold

Til deg som har HP Pavilion dv8336ea

josteinsen

Anbefalte innlegg

Har akkurat bestillt den maskinen selv og lurer på om disse spillene går glatt på den maskinen. Spesifikasjonene skulle tilsi det, men det er jo ikke alltid teori og praksis stemmer.

Kan jo selfølgelig teste det selv når den kommer til uken, men det er litt surt å bestille de tre spillene hvis de ikke går _glatt_

Battlefield 2 og den nyere som akkurat har kommet

Halflife 2

FEAR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat bestillt den maskinen selv og lurer på om disse spillene går glatt på den maskinen. Spesifikasjonene skulle tilsi det, men det er jo ikke alltid teori og praksis stemmer.

Kan jo selfølgelig teste det selv når den kommer til uken, men det er litt surt å bestille de tre spillene hvis de ikke går _glatt_

Battlefield 2 og den nyere som akkurat har kommet

Halflife 2

FEAR

7360644[/snapback]

Ja

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei!

Hvordan er støynivået på din dv8336ea?

Regner med at den bråker under spilling, men tenker ved enkle oppgaver som foreksempel spilling av musikk etc...

På forhånd takk for svar!

7472382[/snapback]

Den er veldig behagelig og spinner seg kun opp hvert 10 min ca og suser svakt på første trinn i ca 2 min før den slår seg av igjen.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Kan man endre settings slik at den ikke bruker alle musklene når den bare skal stå og spille musikk?

Vet du om noen tester som er gjort på maskinen? Det jeg er mest skeptisk til er den store skjermen. Den er også litt tykk, etter hva jeg har forstått.

7473422[/snapback]

Denne maskinen har egen DVD avspilling for musikk og film og da bruker den kun den fungsjonen...

Jeg bruker programmet Notebook Hardware Control til å styre CPU bla annet når maskinen brukes til internett og lettere oppgaver.

Skjermen er litt tykk som du sier men har også et veldig godt Lcd panel i forhold til den nye 9000 serien som igjen gir en klarere og en mer lysterk skjerm...

Nei jeg vet ikke om noen tester av denne maskinen men du kan jo prøve å google litt....

Lenke til kommentar
Hei!

Hvordan er støynivået på din dv8336ea?

Regner med at den bråker under spilling, men tenker ved enkle oppgaver som foreksempel spilling av musikk etc...

På forhånd takk for svar!

7472382[/snapback]

Min er veldig stille selv når jeg spiller. Vifta går jo på hører jeg, men den er av den rolige sorten.

hvis noen av dere har ipod shuffle av første generasjon så for all del ikke bruk den sammen med denne maskinen. Det er en feil konstruksjon i enten usb porten eller pluggen på ipod som gjør at den setter seg fast.!!

Lenke til kommentar
Bestilt 8336 EA i dag. Blir spennende å se om den er så bra som alle sier.

7478888[/snapback]

Mye maskin for pengene hvis du betalte like over 10.000 for den som jeg gjorde. Var litt engstelig for glossy skjerm, men den har vist seg å være svært god og jeg plages ikke av reflekser.

Lenke til kommentar

Bestilte den på computercity. 9999,- Tror det blir veldig bra. Skal bare stå i stua og putre som dvdspiller/divx/wmv etc. (mot tv) cdspiller/mp3 (mot anlegg) og kanskje et og annet spill i ny og ne, samt at den sikkert får være med på hytta hvis jeg føler behovet.

Bestilte ny spillepc i også i dag, den spruter nok litt mer på spill, så det blir den som skal få svette på Rainbow Six Vegas hvis jeg får den før jul da.

Lenke til kommentar
Bestilte den på computercity. 9999,- Tror det blir veldig bra. Skal bare stå i stua og putre som dvdspiller/divx/wmv etc. (mot tv) cdspiller/mp3 (mot anlegg) og kanskje et og annet spill i ny og ne, samt at den sikkert får være med på hytta hvis jeg føler behovet.

Bestilte ny spillepc i også i dag, den spruter nok litt mer på spill, så det blir den som skal få svette på Rainbow Six Vegas hvis jeg får den før jul da.

7481508[/snapback]

hørtes bra ut:) sitter på en i stua nå selv( brutterns).. :)

Lenke til kommentar

Argh... Også fikk jeg mail fra comutercity om at de ikke har den på lager. Kun en stk som er returt fra kunde iht angrefrist, "og som ser helt fin ut". Skulle bare mangle, jeg skulle også klart å få en pc til å holde seg "helt fin" i 30 dager.

Dette er crap av computercity, lagerstatusen deres viste at pcen var på lager. Noen som vet om andre som selger den for samme pris?

Lenke til kommentar
Argh... Også fikk jeg mail fra comutercity om at de ikke har den på lager. Kun en stk som er returt fra kunde iht angrefrist, "og som ser helt fin ut". Skulle bare mangle, jeg skulle også klart å få en pc til å holde seg "helt fin" i 30 dager.

Dette er crap av computercity, lagerstatusen deres viste at pcen var på lager. Noen som vet om andre som selger den for samme pris?

7484243[/snapback]

Jadda Jadda har sikkert oversikt. fikk nesten samme beskjed første gangen jeg bestilte den hos netshop, så bestilte på Siba i stede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...