Gå til innhold

Kan jeg oppgradere til Vista?

Nordlys

Anbefalte innlegg

Heia. Har en egnet pc til oppgradering til Vista (kjørte Vista upgrade advisor). Denne er bygget selv, med diverse utbytting av hardware dann og vann. Jeg kjører XP Pro. Mitt spørsmål er om det bare er de som har kjøpt ny pc i perioden nov. - mars med xp som får oppgradere til Vista for en billig penge når den er klar? Hva med oss andre, hvordan kan jeg oppgradere uten å tømme lommeboka helt? Noen som vet hur jeg går fram når det blir aktuelt å oppgradere? Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heia. Har en egnet pc til oppgradering til Vista (kjørte Vista upgrade advisor). Denne er bygget selv, med diverse utbytting av hardware dann og vann. Jeg kjører XP Pro. Mitt spørsmål er om det bare er de som har kjøpt ny pc i perioden nov. - mars med xp som får oppgradere til Vista for en billig penge når den er klar? Hva med oss andre, hvordan kan jeg oppgradere uten å tømme lommeboka helt? Noen som vet hur jeg går fram når det blir aktuelt å oppgradere? Takk for svar  :)

7360635[/snapback]

Det er nok bare de som helt nylig har kjøpt ny pc som får den veldig billige oppgraderingen. Du må nok kjøpe en vanlig oppgraderingsversjon, hvis du har lovlig XP-lisens fra før. Vet ikke hva det vil koste, Microsoft har ikke sluppet de norske prisene ennå så vidt jeg vet. Men hvis du søker litt finner du nok de som gjelder i USA.

Lenke til kommentar
Heia. Har en egnet pc til oppgradering til Vista (kjørte Vista upgrade advisor). Denne er bygget selv, med diverse utbytting av hardware dann og vann. Jeg kjører XP Pro. Mitt spørsmål er om det bare er de som har kjøpt ny pc i perioden nov. - mars med xp som får oppgradere til Vista for en billig penge når den er klar? Hva med oss andre, hvordan kan jeg oppgradere uten å tømme lommeboka helt? Noen som vet hur jeg går fram når det blir aktuelt å oppgradere? Takk for svar  :)

7360635[/snapback]

Det er nok bare de som helt nylig har kjøpt ny pc som får den veldig billige oppgraderingen. Du må nok kjøpe en vanlig oppgraderingsversjon, hvis du har lovlig XP-lisens fra før. Vet ikke hva det vil koste, Microsoft har ikke sluppet de norske prisene ennå så vidt jeg vet. Men hvis du søker litt finner du nok de som gjelder i USA.

7360671[/snapback]

Ok, takk. Var jo litt synd da. Men jeg får se når den kommer for salg i norsk versjon. Når det kommer så langt, så må jeg vel kanskje kjøpe en bit hardware også for å gjøre det billigs mulig da :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...