Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows-PC slått seg vrang!

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98070

Har et ganske stort problem her. Min Dell-PC med Windows XP har slått seg vrang.

Det startet med et problem med WinRAR som gjorde at når jeg brukte dette programmet, klikket PC-en, og alt gikk så tregt at jeg til slutt måtte bruke svenskeknappen (Start-menyen brukte 1 minutt på å åpne seg osv). Har gjort dette noen ganger, men nå når jeg gjorde dette i går, ville ikke maskinen starte igjen da jeg startet etterpå. Nå kom plutselig en blåskjerm. Den forsvinner i løpet av ett sekund, så jeg rekker ikke å lese annet enn noen tall i overskriften før den forsvinner igjen. Og så blir jeg spørt om å starte i sikkerhetsmodus etc. Har prøvd alle valgene uten hell.

Hva gjør jeg nå? :( Det ser tilsynelatende umulig ut å i det hele tatt komme inn på PC-en igjen. Og det er ganske kritisk..

Vil helst slippe å formatere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det kan bli fixet vist du skrur pcen "tilbake i tid"

Du bare går inn på administratoren, også når du kommer inn, så skal det komme opp om hvor langt du vil skru pc-en tilbake...

Det har hjelpet meg mange ganger :)

Du trykker bare på A under oppstart til det kommer opp "start i sikkerhetsmodus" osv. så velger du å ikke starte i sikkerhetsmodus om jeg ikke tar feil. Men du finner sikkert ut.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070
Tror det kan bli fixet vist du skrur pcen "tilbake i tid"

Du bare går inn på administratoren, også når du kommer inn, så skal det komme opp om hvor langt du vil skru pc-en tilbake...

Det har hjelpet meg mange ganger :)

Du trykker bare på A under oppstart til det kommer opp "start i sikkerhetsmodus" osv. så velger du å ikke starte i sikkerhetsmodus om jeg ikke tar feil. Men du finner sikkert ut.

7360660[/snapback]

Jeg kommer jo ikke inn på administratoren...

Menyen der jeg kan velge sikkerhetsmodus, vanlig modus, sikkerhetsmodus med kun kommandolinje og alt det der kommer opp hver gang jeg skrur på PC-en og jeg har prøvd alle valgene uten å få startet PC-en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...