morra Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Jeg kjøpte et brukt spill, men da jeg kom hjem og sjekka plata var den en av filene uleselig. Jeg regner med det har med riper å gjøre. Hvordan kan jeg redde spillet? Er det i det hele tatt mulig? Går det f.eks. med denne eller denne? Det er et eldre PS1 spill som er beregnet til julegave til en venn som ønsket seg det... Hjelp mottas med takk Endret 27. november 2006 av morra Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Lyd&Bilde (eller var det kanskje Audiophile.no?) testet det siste produktet du linket til en gang. Det viste seg at produktet faktisk fungerer ganske bra, men til 249,- er det jo en ganske stor investering. Lenke til kommentar
morra Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Noen som vet om den første av de to funker da? Det hadde vært det letteste siden jeg har den fra før... Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Noen som vet om den første av de to funker da? Det hadde vært det letteste siden jeg har den fra før... 7361326[/snapback] om du har den fra før er det vel bare å bruke den da? så lenge du ikkje bruker stålull blir det vel ikkje fleire riper... Lenke til kommentar
morra Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Prøvde det og så at det ble bare noe kliss på plata Men jeg fant også ut at det ikke var noen problemer med plata, det var kopibeskyttelsen som gjorde at jeg ikke fikk tilgang til filen Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå