LadyKatie Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei Lurer litt på om det går fint an å laste ned Fly-A-Kite uten å skade maskinen? Noen som har prøvd dette porgrammet og har noen mening om det går greit? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg lastet det ned på fredag, og ble faktisk overrasket over hvor fint det fungerer. Jeg må si jeg var skeptisk til et program som gjør såpass store endringer i systemet. Jeg opplever ingen tregheter eller noen andre problemer. Så utifra mine opplevelser kan det anbefales....blir ganske stillig.... Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 kunne du tenke deg å vise et bilde fra menyen? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 kunne du tenke deg å vise et bilde fra menyen? 7360482[/snapback] Her er et skjermbilde.... Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hvilket språk blir den på, og kunne du vise den linjen der hvor ikonene er? Edit: Hvorfor er det Apple logoen i toppen av hjørne? Endret 26. november 2006 av LadyKatie Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Alt er stort sett på norsk, noen enkelte ting som er på engelsk...grunne til at Apple logoen vises er jo at dette skal jo etterligne OSX... Ikonene er som på en Mac... Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 har den den morsomme funksjonen som man drar musen til siden og bytter vindu? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tror ikke det....har ikke fått sjekket så nøye..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå