Gå til innhold

Gran Turismo: HD (1080p screens)

Penneknekt

Anbefalte innlegg

Trodde først at det var fra den ekte verdenen. XD

(da jeg så de bildene ifra bilen på litt "avstand" (2-3 meter))

På de som er kun noen cm ifra panseret, så sier det jo seg selv at det ikke blir helt fotorealistisk.

Men så skal man jo ikke spille med kameratet plantet i panseret heller... :p

Utrolig grafikk! Nå som grafikken nærmest er "perfekt", så er det fysikken som gjennstår.(her er det mye å hente)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242
Det var Avanore som sa det.

Jeg synes bildene ser veldig bra ut, litt overdreven bruk av HDR (det er derfor alt ser ut til å gløde), men det ser jo ut til å være trenden for tia...

Jeg fant noen av bildene i litt høyere oppløsning, pluss noen andre bilder. Snake ser veldig bra ut, skarpe teksturer på drakta hans.

7360683[/snapback]

Oy, ja da må jeg trekke tilbake siste innlegg.

Lenke til kommentar
Trodde først at det var fra den ekte verdenen. XD

(da jeg så de bildene ifra bilen på litt "avstand" (2-3 meter))

På de som er kun noen cm ifra panseret, så sier det jo seg selv at det ikke blir helt fotorealistisk.

Men så skal man jo ikke spille med kameratet plantet i panseret heller... :p

Utrolig grafikk! Nå som grafikken nærmest er "perfekt", så er det fysikken som gjennstår.(her er det mye å hente)

7360692[/snapback]

Helt enig med tanke på fysikk motoren, ble ikke veldig imponert over GT4 og utifra videoer fra GT:HD virker som om dette ikke er noe bedre

Lenke til kommentar
For noen er glasset alltid halvtomt :whistle:

7360781[/snapback]

Det er vel den der Woff faktoren.. Umm eller var det Wow? :roll: For ikke å nevne manglende 3d gress.. :p

7360792[/snapback]

Jeg har sluttet å spille spill som ikke har 3d gress.

no 3d gress=unworthy

Men seriøst så kommer vi nok til å være fornøyd med grafikken uansett hvilke konsoll man veldger i denne genrasjonen. Det er uansett stort steg fra sist genrasjon til denne.

Lenke til kommentar

etter nærmere studering av bildene ser jeg også mange småfeil. Men når du ser de for første gang så ser det ikke ille ut, men når du kikker litt nærmere og gransker litt, så ser du en del småplukk som kunne ha vært bedre. Men likevel det er ikke dårlig.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Draktene til førerne ser lengt ut fra lær.

Vet ikke hvem som sa dette, men Draktene er ikke av lær :p

Men dette er ett spill jeg virkelig gleder meg til! Bildene skuffer, de skuffer veldig. Men som sagt, bildene kan se så dårlig/bra ut de bare vil. Det viktigste er hvordan spillet blir seende ut på skjermen og hvordan fysikken er. Er ikke fysikken bra kan spillet bare kastes i søppla etter min mening!

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at man ikke får skade på bilen?

7361489[/snapback]

sikkert nok, dette er det som irriterer meg mest meg GT, bilen er like skinnende blank i lakken om du kjører 400 inn i en vegg. Så det håper jeg de kan gjøre noe med.

7361550[/snapback]

Jepp, derfor holder jeg meg nok fortsatt til PC og flatout 2. :D

Lenke til kommentar
Draktene til førerne ser lengt ut fra lær.

Vet ikke hvem som sa dette, men Draktene er ikke av lær :p

Men dette er ett spill jeg virkelig gleder meg til! Bildene skuffer, de skuffer veldig. Men som sagt, bildene kan se så dårlig/bra ut de bare vil. Det viktigste er hvordan spillet blir seende ut på skjermen og hvordan fysikken er. Er ikke fysikken bra kan spillet bare kastes i søppla etter min mening!

7361387[/snapback]

Bildene var så absolutt ikke mye å skryte av nei. De som kaller dette fotorealistisk burde gå en tur til optikeren :D

Men hvem bryr seg? I sånne spille legger du merke til grafikken i kanskje 4min før du kun tenker på neste sving....

Og hvis ikke bilen "føles" ekte så kan spillet se så fint ut som bare det.. Da kan de like godt lage masse skinnende biler som i NFS-spillene.

Edit: leif på tur

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

Det kan virke som de ikke har fått lov å lage skade på bilene før nå

Implementing damage, the biggest hurdle was obviously dealing with auto manufacturers. The philosophies from manufacturers is starting to gradually change. The best compromise at this point is to model damage to racing cars and not yet to consumer level cars.

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...