Andrull Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Trodde først at det var fra den ekte verdenen. XD (da jeg så de bildene ifra bilen på litt "avstand" (2-3 meter)) På de som er kun noen cm ifra panseret, så sier det jo seg selv at det ikke blir helt fotorealistisk. Men så skal man jo ikke spille med kameratet plantet i panseret heller... Utrolig grafikk! Nå som grafikken nærmest er "perfekt", så er det fysikken som gjennstår.(her er det mye å hente) Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg er enig med BTK, disse bildene imponerte ikke det minste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det var Avanore som sa det. Jeg synes bildene ser veldig bra ut, litt overdreven bruk av HDR (det er derfor alt ser ut til å gløde), men det ser jo ut til å være trenden for tia... Jeg fant noen av bildene i litt høyere oppløsning, pluss noen andre bilder. Snake ser veldig bra ut, skarpe teksturer på drakta hans. 7360683[/snapback] Oy, ja da må jeg trekke tilbake siste innlegg. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 For noen er glasset alltid halvtomt Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Trodde først at det var fra den ekte verdenen. XD(da jeg så de bildene ifra bilen på litt "avstand" (2-3 meter)) På de som er kun noen cm ifra panseret, så sier det jo seg selv at det ikke blir helt fotorealistisk. Men så skal man jo ikke spille med kameratet plantet i panseret heller... Utrolig grafikk! Nå som grafikken nærmest er "perfekt", så er det fysikken som gjennstår.(her er det mye å hente) 7360692[/snapback] Helt enig med tanke på fysikk motoren, ble ikke veldig imponert over GT4 og utifra videoer fra GT:HD virker som om dette ikke er noe bedre Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 For noen er glasset alltid halvtomt 7360781[/snapback] Det er vel den der Woff faktoren.. Umm eller var det Wow? For ikke å nevne manglende 3d gress.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 For noen er glasset alltid halvtomt 7360781[/snapback] Det er vel den der Woff faktoren.. Umm eller var det Wow? For ikke å nevne manglende 3d gress.. 7360792[/snapback] Jeg har sluttet å spille spill som ikke har 3d gress. no 3d gress=unworthy Men seriøst så kommer vi nok til å være fornøyd med grafikken uansett hvilke konsoll man veldger i denne genrasjonen. Det er uansett stort steg fra sist genrasjon til denne. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Bilen ser jo ekstremt bra ut, men folkene og diverse teksturer trenger litt mer jobb.. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tja, blir sikkert bra gameplay. Grafikken er vel typisk currentgen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) etter nærmere studering av bildene ser jeg også mange småfeil. Men når du ser de for første gang så ser det ikke ille ut, men når du kikker litt nærmere og gransker litt, så ser du en del småplukk som kunne ha vært bedre. Men likevel det er ikke dårlig. Endret 26. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er dette in-game screens? Noen som har lenker til eventuelle trailere? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Bildene kan være så flotte de bare vil, jeg er mer spent på hvordan det ser ut på skjermen. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Draktene til førerne ser lengt ut fra lær. Vet ikke hvem som sa dette, men Draktene er ikke av lær Men dette er ett spill jeg virkelig gleder meg til! Bildene skuffer, de skuffer veldig. Men som sagt, bildene kan se så dårlig/bra ut de bare vil. Det viktigste er hvordan spillet blir seende ut på skjermen og hvordan fysikken er. Er ikke fysikken bra kan spillet bare kastes i søppla etter min mening! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er det ikke sånn at man ikke får skade på bilen? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er det ikke sånn at man ikke får skade på bilen? 7361489[/snapback] sikkert nok, dette er det som irriterer meg mest meg GT, bilen er like skinnende blank i lakken om du kjører 400 inn i en vegg. Så det håper jeg de kan gjøre noe med. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Mener at skade modulering skulle komme i gt5, me det er lenge siden jeg leste det og husker ikke hvor det var. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er det ikke sånn at man ikke får skade på bilen? 7361489[/snapback] sikkert nok, dette er det som irriterer meg mest meg GT, bilen er like skinnende blank i lakken om du kjører 400 inn i en vegg. Så det håper jeg de kan gjøre noe med. 7361550[/snapback] Jepp, derfor holder jeg meg nok fortsatt til PC og flatout 2. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Draktene til førerne ser lengt ut fra lær. Vet ikke hvem som sa dette, men Draktene er ikke av lær Men dette er ett spill jeg virkelig gleder meg til! Bildene skuffer, de skuffer veldig. Men som sagt, bildene kan se så dårlig/bra ut de bare vil. Det viktigste er hvordan spillet blir seende ut på skjermen og hvordan fysikken er. Er ikke fysikken bra kan spillet bare kastes i søppla etter min mening! 7361387[/snapback] Bildene var så absolutt ikke mye å skryte av nei. De som kaller dette fotorealistisk burde gå en tur til optikeren Men hvem bryr seg? I sånne spille legger du merke til grafikken i kanskje 4min før du kun tenker på neste sving.... Og hvis ikke bilen "føles" ekte så kan spillet se så fint ut som bare det.. Da kan de like godt lage masse skinnende biler som i NFS-spillene. Edit: leif på tur Endret 26. november 2006 av Darth MToffy Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det kan virke som de ikke har fått lov å lage skade på bilene før nå Implementing damage, the biggest hurdle was obviously dealing with auto manufacturers. The philosophies from manufacturers is starting to gradually change. The best compromise at this point is to model damage to racing cars and not yet to consumer level cars. Link Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vil se en HD video fra gameplay før jeg har noen mening om dette spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå