Gå til innhold

Gran Turismo: HD (1080p screens)

Penneknekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eh, ser ingen 1920x1080-bilder jeg... Var vel mere 800x600 eller noe det der.

7360353[/snapback]

Litt mer enn 800x600, men fyller ikke ut min 1920x1200 skjerm helt i bredden. Ser at "Toyota"-teksten på døra på det ene bildet er skikkelig aliased. Vel, vi får vente til spillet er ute.

Lenke til kommentar

Klikk på fullscreen iconet BTK

Men så relativt bra ut. Noe så veldig bra ut og andre ting der virket som var portet over fra PS2 versjonen. (da tenker jeg reklame på bilen.) Bak på ene skjermen så var toyota så klart og crisp som det skal være. Døra......ikke fult så mye.

Lenke til kommentar

Jeg får heller ikke fullskjerm.. går ikke å forstørre dem heller. Ser små ut, har selv 1920x1200..

Edit: på picture properties står det vitterlig: 640x360 (!)

Når det er sagt, vil jeg si at dette ser meget pent ut. Men jeg er blitt meget skeptisk til hva som blir sagt om PS3 før jeg får se det i aksjon. GT-serien er jo også kjent for å ha bra rykte så jeg regner med at dette lever opp til forventningene folk har om spillet.

edit2: takk Daniel.. :whistle:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Sier ikke at det var drit, sier bare at det ikke imponerte. Det eneste som er fokus på bildene er en bil, og den så ikke noe bedre ut enn hva jeg er vant til biler ser ut i bilspill nå for tiden.

Så spar deg sjæl. Betyr ikke en dritt for meg at du er lett å imponere.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Kanskje det gjør det i dine øyne.

Jeg ser bilder som mangler kontrast og skygge, de ser blasse ut, lakken på bilen ser ikke ekte ut i det hele tatt, den ser mer plast enn metallic ut, den har også for lite/for dårlige refleksjoner. Det samme gjelder hjelmene og visiret på den, til førerne. Ansiktet dems er bare blury, alt for lite detaljer. Teksturene på bilbeltene er udetaljerte, uklare og lavoppløselige. Det samme gjelder mye av reklamen på bilen. Draktene til førerne ser lengt ut fra lær. Hvis du legger merke til det vil du se at det ser ut som hjelmene og lakken på bilen har samme finish, en slags soft plastfinish. Vanskelig å beskrive den, men det ser definitivt ikke bra ut. Og i det hele tatt, alt mangler farge og kontrast.

Hvis noen mener dette ser fotorealistisk ut så har du et par øyne som ikke ser det samme som mine. Virkeligheten ser ikke slik ut.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Jeg driter i om spillet kommer på PS3 eller X360, det forandrer ikke min mening om bildene, og jeg prøver langt fra å drepe enhver PS3-tråd på dette forumet, og hvis du ser tilbake på mine tidligere poster, jeg snakker om for måneder tilbake, vil du se at jeg var meget positivt innstilt til PS3. Det var helt til jeg våkna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Nei vet du hva. Jeg vanskelig for å tro at du driter i hva konsoll det hadde komt til.

Hvorfor skal jeg gå måneder tilbake når jeg bare kan scrolle nedover konsollsiden for å finne ps3 tråder du og ikke minst avanore prøver å drepe.

La folk glede seg til ps3 og kos deg heller med 360'en din. Tviler på at du klarer å forandre meningene til folk anyways.

Lenke til kommentar

Jeg prøver ikke å forandre meningen til noen, jeg sier bare at bildene ikke imponerte, og når noen kaller dette fotorealisme, så er det tydelig hvem som er fanboy og ikke.

La dette handle om GT, og ikke X360.

BTW: Hvem var det som nettopp skrøyt av MGS-bildene til PS3? Du fikk tydeligvis ikke med deg det, men det er bare å lese posthistorien min.

post-47022-1164539129_thumb.jpg

Peker forresten bare på noen få av feilene jeg ser på bilde her, som sagt så er det flere, som jeg har sagt over. Så ikke kom og kall dette fotorealisme, det blir for dumt.

Jeg ser bilder som mangler kontrast og skygge, de ser blasse ut, lakken på bilen ser ikke ekte ut i det hele tatt, den ser mer plast enn metallic ut, den har også for lite/for dårlige refleksjoner. Det samme gjelder hjelmene og visiret på den, til førerne. Ansiktet dems er bare blury, alt for lite detaljer. Teksturene på bilbeltene er udetaljerte, uklare og lavoppløselige. Det samme gjelder mye av reklamen på bilen. Draktene til førerne ser lengt ut fra lær. Hvis du legger merke til det vil du se at det ser ut som hjelmene og lakken på bilen har samme finish, en slags soft plastfinish. Vanskelig å beskrive den, men det ser definitivt ikke bra ut. Og i det hele tatt, alt mangler farge og kontrast.
Endret av BTK
Lenke til kommentar

Det var Avanore som sa det.

Jeg synes bildene ser veldig bra ut, litt overdreven bruk av HDR (det er derfor alt ser ut til å gløde), men det ser jo ut til å være trenden for tia...

Jeg fant noen av bildene i litt høyere oppløsning, pluss noen andre bilder. Snake ser veldig bra ut, skarpe teksturer på drakta hans.

Det er hva jeg sa om MGS-bildene. Så jeg ser ikke helt hvordan jeg prøver å drepe enhver PS3/Sony-relatert tråd eller at jeg bare kritiserer.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...