OnQT Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 http://interaktiv.vg.no/tvguiden viser et banner for en norsk film, hvor animeringen viser blant annet dette bilde Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Den var jo noe spesiell. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Heh. Det kan jo relateres til filmen. Der han sier "Fra nå av er vi bestevenner, ellers dreper jeg deg." Neppe noe ulovelig i det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 når jeg leser det så var det første jeg tenkte på alt det medieoppstyret rundt enn viss Gru Orderud og det oppstusset rundt henne. kan tenkes de hv se g på den bølgenfor alt jeg vet Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ja de jobber hardt for å få kunder,men syns ikke drapstruslere tilhører i en reklame. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tror ikke det er ulovlig i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå