Thorz Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har tenkt å kjøpe denne bærbaren hos dem men lurer på om denne butikken er anbefalt eller skal jeg betale lit mer på en andre butikken? http://www.computercity.no/index.aspx?identifier=NO18491 Jeg skal bestille denne uken for å være sikker at den kommer før jul. Takk! Lenke til kommentar
charge Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har kjøpt flere datating fra en av deres fysiske butikker og har ikke hatt noe å utsette. Printer, kamera, flashminne... Men har ingen erfaringer med nettbutikken deres. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du kan trygt bestille fra ComputerCity. Jobber der selv, og jeg kan gå god for at vi har gode rutiner på både salg og service. Skulle det bli noen problemer så kan du jo bare sende meg en PM. ComputerCity er en avdeling av Siba, så vi har mange år i bransjen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 ComputerCity er en seriøs aktør i elektronikkbransjen - skal ikke være noen fare forbundet med å bestille fra de. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Henger meg på det Nuffern sier. 2017 er også en knallmaskin. Generelt lite feil på den modellen Endret 26. november 2006 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Tusen takk for alle svarene. Takk for tilbudet Nuffern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå