mikk- Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hei! I forbindelse med særemnet mitt i norskfaget, har jeg laget en liten spørreundersøkelse. Jeg vil gjerne at så mange som mulig svarer på undersøkelsen, og tenkte derfor at dette var et fint sted å legge den. Start undersøkelsen, skriv 46514 i «Take a survey»-boksen. Særemnet skal handle om websider med brukerbasert innhold, slik som dette forumet og andre sider hvor brukere står for majoriteten av innholdet. Tusen takk for tiden din! Andre innspill til særemnet mottas også med takk. Endret 26. november 2006 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Da har jeg svart på undersøkelsen din. Lykke til med særemnet! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tusen takk for at du svarte på spørsmålene! =) Vær så god. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Da har jeg og svart Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Godt gjennomtenkte spørsmål, må jeg si. Det kan bli en spennende statistikk ut av det der. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Takk igjen til alle som har svart Har fått inn 24 til nå. (Tror jeg må forsøke å få folk fra noen andre steder også - til nå er det 100% menn =P) Endret 26. november 2006 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Da har jeg tatt meg tid til å¨ta undersøkelsen din. Lykke til med særemne! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Imponerende gode spørsmål. Spennende særemne. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Då fekk du enda eit svar på surveyen. Har ikkje begynt på særemne enda, eg. For mykje å gjere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå