Gå til innhold

Ekstern harddisk til xbox360

.AN.XVIII.IV:.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan anbefale Western Digital MyBook serien iallefall. Den kommer ferdigformatert med FAT32 fra fabrikk og er så å si lydløs og produserer nesten ikke varme ;) Jeg kjøpte 250GB utgaven til 995kr på Komplett.no å det var bare å plugge den i Xboxen eller pc'n og dett var dett :thumbup: Billig og bra :)

Lenke til kommentar
Er en sånn harddisk kun for streaming på en Xbox 360, eller kan du lagre demoer og videoer også?

7368375[/snapback]

for streaming ja

Jeg prøvte faktisk med WD, altså denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318906

men funka ikke. Den ville ikke komme opp på 360'en  :hrm:

7368351[/snapback]

Sikker på at den ikke er formatert med NTFS?

Fikk selv en WD MyBook 320GB på lørdag og den var formatert med FAT32 fra fabrikken, og fungerte uten problemer.

7368934[/snapback]

Jeg har ikke peiling, jeg lånte den av en jeg kjenner, plugga den i xboxen men det kom ingeting opp på skjermen, men harddisken lyste.

Lenke til kommentar
ok, hvordan formatere jeg den til FAT32 da?

7382076[/snapback]

Når harddisken popper opp på min datamaskin så bare høyreklikker du på den å går på formater. Etter at den er formatert så må du lage ny partisjon og da kan du velge om det skal være FAT32, NTSC osv. ;)

Eller så kan du laste ned PartitionMagic f.eks og formatere den gjennom det. Har bare brukt det programmet en gang før så jeg har ikke så mye greie på det men det var ganske ryddig og enkelt og bruke syns jeg :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...