Skribenten_ Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 jeg skal kjøpe en jakke på nette, og får disse oppløysningene som er ganske ukjent for meg.. noensom kan forklare for meg? Measurement Armpit to Armpit: Sleeve length from armpit: Length: Size M 23" inches 18.5" inches 26.5" inches Size L 24" inches 19" inches 27" inches Size XL 25" inches 19.5" inches 27.5" inches Size XXL 26" inches 20" inches 28" inches Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 armule til armule, og lengden på ermet fra armhulen. målt i inches. bare regn det om til cm, og mål på deg selv Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 armule til armule, og lengden på ermet fra armhulen. målt i inches. bare regn det om til cm, og mål på deg selv 7360946[/snapback] men burde ikke lengden på armuhet fra armhuet være mindre en fra armhulet ut til armene. og burde ikke den totale lengden være også litt større? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå