Gå til innhold

Hvorfor hakker NFS HP2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er faktisk sjokkert over hvor tungkjørt NFS HP2 er. har ikke opplevd noe problem hos meg, men det kunne vært bedre! må bytte drivere og litt herk før jeg sier noe mer men. bruker 27.10 eller noe slikt om dagen, pga at jeg har ikke fått lastet ned nye drivere etter formatering.

 

Er 40.72 de nyeste (og beste) driverne?

 

Magnus

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-15 23:53, skrev RaZoR_:

Jeg er faktisk sjokkert over hvor tungkjørt NFS HP2 er. har ikke opplevd noe problem hos meg, men det kunne vært bedre! må bytte drivere og litt herk før jeg sier noe mer men. bruker 27.10 eller noe slikt om dagen, pga at jeg har ikke fått lastet ned nye drivere etter formatering.


Er 40.72 de nyeste (og beste) driverne?


Magnus



 

 

40.72 WHQL

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-19 11:53, skrev BitterCube:

jeg sliter ned nesten alle EA spill.....plagsomt


gameplayet på fifa 2003, nfs:hs2 og battlefield hakker men fps er bra......mange som har problemer med disse spillene.


dette er temmelig plagsomt.


 

Specs?

 

Jeg kjører Fifa 2003 med full guffe i 1280x1024. :smile:

Og det hakker ikke i det hele tatt. :razz:

Lenke til kommentar

p4 2,53 ghz

geforce ti4600

1 gb ram

creative audigy2

 

det hakker ikke...gameplayet hakker på en måte.....kjører jeg ned grafikken så går det like treigt og hakkete.....snakke med noen på et forum om fifa 2003....mange som hadde samme problem

de hadde bra fps men gameplayet hakket....så satt jeg inn noen linjer i en ini fil så gikk det raskere.

men ikke bra nok.

 

samme med nfs:hs og battlefield.

Lenke til kommentar

jeg fikk helt f"#¤"#¤ed grafikk da jeg skulle spille nfs hp2. det såg ut til at alt gikk på 8 bits farger eller noe slikt, og teksturene var helt herpet.

 

Det hele løste seg med at jeg reinstalerte 4in1 4.43 driverne samt de siste skjermkort driverne. Kan kanskje hjelpe i ditt tilfelle også

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-20 09:28, skrev BitterCube:

det hakker ikke...gameplayet hakker på en måte.....kjører jeg ned grafikken så går det like treigt og hakkete.....snakke med noen på et forum om fifa 2003....mange som hadde samme problem


 

Heller ikke gameplayet hakker hos meg. Går så det suser. Syns Fifa 2003 er morsomt. :smile:

Lenke til kommentar

prøv følgende: start/kjør/msconfig/oppstart

ta av merkingene der det ikke trengs, ha merket minst mulig for det som er merket legges i minnet under oppstarten. Ellers kan du prøve å innstalere drivere for brikkesettet f.eks via 4 in 1 drivere(hvis du har et via basert hovedkort). Legg inn nyeste drivere til lyd og grafikkort,oppdatere bios osv.

Lenke til kommentar

prøv følgende: start/kjør/msconfig/oppstart

ta av merkingene der det ikke trengs, ha merket minst mulig for det som er merket legges i minnet under oppstarten. Ellers kan du prøve å innstalere drivere for brikkesettet f.eks via 4 in 1 drivere(hvis du har et via basert hovedkort). Legg inn nyeste drivere til lyd og grafikkort,oppdatere bios osv.

Lenke til kommentar

prøv følgende: start/kjør/msconfig/oppstart

ta av merkingene der det ikke trengs, ha merket minst mulig for det som er merket legges i minnet under oppstarten. Ellers kan du prøve å innstalere drivere for brikkesettet f.eks via 4 in 1 drivere(hvis du har et via basert hovedkort). Legg inn nyeste drivere til lyd og grafikkort,oppdatere bios osv.

Lenke til kommentar

prøv følgende: start/kjør/msconfig/oppstart

ta av merkingene der det ikke trengs, ha merket minst mulig for det som er merket legges i minnet under oppstarten. Ellers kan du prøve å innstalere drivere for brikkesettet f.eks via 4 in 1 drivere(hvis du har et via basert hovedkort). Legg inn nyeste drivere til lyd og grafikkort,oppdatere bios osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...