Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen låser seg

Anbefalte innlegg

Hei =)

Har problemer med at maskinen låser seg helt plutselig.. ingen ting virker. må starte pc'en på nytt for at den skal fungere normalt igjen, og det er veldig irriterende hvist du f. eks holder på med noe viktig. Men hva kan være problemet? virus kansje? Håper noen kan hjelpe meg. Takker får svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det kan være mye som er galt. Men først sjekker man temperaturene siden det er mest vanlig. Last ned everest og sjekk temperaturene først. :)

7359940[/snapback]

Hovedkort: 30 grader ca

CPU: 55-60 grader ca

GPU: 55 grader ca

HD: 29-30 grader

Lenke til kommentar

Hovedkort: 30 grader ca

CPU: 55-60 grader ca

GPU: 55 grader ca

HD: 29-30 grader

var høy CPU temperatur, min ligger til sammenligning på 27-28grader. Har du tatt vekk støv, og sjekka at kjøleren funker/sitter skikkelig. Eller tenkt å bytte den i noe som kjøler litt bedre?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Har en AMD Athlon 3000+

7359983[/snapback]

okey, da er det iallefall overoppheting som gjør at pc'n din fryser. Så varmt på en amd er ikke bra. Du bør sjekke kjøleren din, sitter den skikkelig, fjerne støv hvis det er mye, evt. ta av kjøleribbe å ta på ny kjølepasta i et tynt lag.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
CPU-vifta skulle vell ikke tilfeldigvis være stapp full av svære monstre av non hybelkaniner ?

7359991[/snapback]

Kan godt hende.. har ikke sjekka på en stund :p

7359996[/snapback]

Følg Brian's råd, eventuelt kjøp ny kjøler til CPU'en din :)

7359998[/snapback]

Jeg kjøpte ny kjøler for en stund tilbake, men den passa ikke til hovedkorte, så måtte selle den :( å det er ikke så lett å finne en bra kjøler til den socket'n jeg har, eller det hovedkorte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...