Steel87 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hør prøvd å koble min brors xbox til PC. problemet er at jeg får ikke forandret ip adresse på xboxen. når jeg går inn på settings på evox. å forandrer, så går det tilbake til default når jeg går utav menyen. har gjort dette med min egen xbox å der funker det fint.. noen forslag til hva som kan løse problemet?? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hør prøvd å koble min brors xbox til PC. problemet er at jeg får ikke forandret ip adresse på xboxen. når jeg går inn på settings på evox. å forandrer, så går det tilbake til default når jeg går utav menyen. har gjort dette med min egen xbox å der funker det fint.. noen forslag til hva som kan løse problemet?? 7359909[/snapback] du vet at du må bekrefte endringer du gjør i evox ved å gå heeelt nederst og trykke save? Lenke til kommentar
Steel87 Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 hør prøvd å koble min brors xbox til PC. problemet er at jeg får ikke forandret ip adresse på xboxen. når jeg går inn på settings på evox. å forandrer, så går det tilbake til default når jeg går utav menyen. har gjort dette med min egen xbox å der funker det fint.. noen forslag til hva som kan løse problemet?? 7359909[/snapback] du vet at du må bekrefte endringer du gjør i evox ved å gå heeelt nederst og trykke save? 7359978[/snapback] det løste problemet.. glemmte helt å sjekke det. tusen takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå