Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger anbefaling til nytt RPG-spill

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjeder meg enormt for tida, så jeg er på jakt etter et nytt RPG-spill jeg kan spille! Først tar vi spill jeg har spilt:

- Oblivion -- Gadd ikke mer fordi det ble repetivt

- Gothic 3 -- Savegamen gikk i dass 2 ganger, så jeg gadd ikke gjøre alt på nytt igjen. Dessuten krever det et beist av en maskin for i å heletatt kjøres spillbart.

- Fable -- Det ble jeg rett og slett ferdig meg! Det var virkelig et spill som fikk meg hekta.

- Morrowind -- Jeg prøvde det, men ble lei ettersom jeg ikke hadde peil på hvor jeg skulle levere et eller annet brev. Ble dessuten meget kjedelig og "dystert" uten stemmer i dialogen.

- Neverwinter nights -- Omtrent samme grunn som nevnt ovenfor. Kanskje jeg ikke prøver hardt nok.

- Diablo 2 -- Var 9-10 år gammel, så pulsen var i 200 hver gang jeg skulle drepe en sjef, og til slutt ble det for skummelt/vanskelig for meg :lol: Har også rota bort CD-ene, så jeg har ikke mulighet for å begynne på'n igjen. :cry:

Kommer ikke på mer for øyeblikket.

Vel, jeg har lyst på et RPG-spill der man blir sterk. Veldig sterk. Slik som Fable. Og noe som fanger deg skikkelig!

Vel, kom med anbefalinger her!

Takker for svar på forhånd. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Diablo 2 -- Var 9-10 år gammel, så pulsen var i 200 hver gang jeg skulle drepe en sjef, og til slutt ble det for skummelt/vanskelig for meg  Har også rota bort CD-ene, så jeg har ikke mulighet for å begynne på'n igjen.

Dette har jeg selv opplevd, fikk bruttern til å ta noen av bossene XD

Skammer meg litt nå i ettertid. Runna fear uten en pause, og spilte til godt over 2 på natta, jeg lo hver gang jeg så jenta :/

Uansett, hvis du liker spill uten spesiell historie der det bare er å løpe bortover å hakke alt du ser som i Fable, så er vel Baldurs Gate: Dark Alliance 2 å anbefale.

Tror det bare er til konsoll da.

Lenke til kommentar
Jeg syns du burde prøve på Neverwinter igjen, det er ikke et eneste spill som har beslagtlagt så mange av mine timer som det! :) Spesielt den siste expansionpacken, hvor man kommer veldig radig inn i det morsomme. :)

7359756[/snapback]

Apropos expansion packene....

Fortsetter dem som i Throne of Bhaal, eller må du starte på ny character?

Lenke til kommentar

Knights of the Old Republic

Litt treg start, men tar av skikkelig når du får din første Jedi i gruppen.

Vampire Bloodlines

Husk å patche før du spiller, først 1.2, så nyeste uoffisielle patch. Anbefaler å velge Toreador eller Brujah som klan, og fokusere på Celerity, nærkamp og persuasion. Hvis du er ute etter humor er Malkavian-klanen førstevalget.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Neverwinter Nights er genialt fordi der kan du bruke karakteren din i expansion pakkene men du kan også laste ned geniale moduler fra nettet så du kan spille helt andre historier også. NWNVault

Kanskje du bør prøve det? Jeg har ihvertfall fått meg noen morsomme timer med custom laget eventyr til NWN. Prøv Eye of the Beholder og mange flere under Hall of Fame!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...