ahpadt Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Noen som kan forklare? Har aldri skjønt det... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Fordi de syns filmen var bra ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Må vel være mulig å kunne syntes en film var bra uten å klappe? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Fordi de klapper når charter-flyet lander. Entusiasme. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 har ikke skjønt helt det jeg heller, virker litt dumt av og til og. Sitter liksom ikke hjemme i sofan og klapper over en god film på canal+ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Må vel være mulig å kunne syntes en film var bra uten å klappe? 7359695[/snapback] ja, men om det er en film som folk har gledet seg til lenge og syns den var bra når den var ferdig, er det så utrolig merkelig at de klapper da ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 har ikke skjønt helt det jeg heller, virker litt dumt av og til og. Sitter liksom ikke hjemme i sofan og klapper over en god film på canal+ 7359702[/snapback] Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) synes det er idiotisk at folk klapper på kino. sånn sett skulle jeg ønske jeg bodde i Japan. Der regnes det som et kompliment at publikum er helt tyst når filmen er ferdig. edit: Leif skal f***meg skytes Endret 26. november 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 synes det er idiotisk at filmer klapper på kino. sånn sett skulle jeg ønske jeg bodde i Japan. Der regnes det som et kompliment at publikum er helt tyst når filmen er ferdig. 7359722[/snapback] dæven det har jeg aldri sett før, filmer som klapper på kino. :!: hahahah lo godt av den. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hmm, synes folk klapper hver gang kinoen er ferdig her i Tromsø... Det er da helt normalt, samme som å klappe etter teater , ikke det at jeg faktisk klapper, etter filmen prøver jeg bare febrilsk å finne tingene mine Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) hmm, synes folk klapper hver gang kinoen er ferdig her i Tromsø... Det er da helt normalt, samme som å klappe etter teater , ikke det at jeg faktisk klapper, etter filmen prøver jeg bare febrilsk å finne tingene mine 7359742[/snapback] for å si det sånn, hadde du reist deg å klappa etter filmen fra der jeg kommer fra, så hadde du fått mange rare blikk. Endret 26. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 er da ikke unormalt å klappe. hva skjer da. skal man gå rundt som noen zombier i Norge fordi alle vil være så fordømt stille. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Problemet, synes jeg da, med å klappe er at det er ingen som tar imot klappingen. Hva er liksom vitsen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 eneste gangene jeg synes klapping har vært greit var da den første trilogien med Star Wars gikk på kino og da jeg overvar førpremieren på Blade 2. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 omtrent de eneste gangene jeg opplevde det var under premierene av de 3 LOTR filmene. da klappet folk både før og etter. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 synes det er idiotisk at folk klapper på kino. 7359722[/snapback] eneste gangene jeg synes klapping har vært greit var da den første trilogien med Star Wars gikk på kino og da jeg overvar førpremieren på Blade 2. 7359947[/snapback] Det er greit å klappe etter "Star Wars", men det er idiotisk å klappe etter en hvilken som helst annen film? Dobbelmoral kaller man vel det. Det er god kinokultur å klappe etter en vellykket premiérevisning. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 omtrent de eneste gangene jeg opplevde det var under premierene av de 3 LOTR filmene. da klappet folk både før og etter. 7360136[/snapback] For ikke aa snakke om at de klappet midt i filmene her i Bergen. Etter en premiere paa en stor film (type Star Wars og LOTR) ser jeg ikke noe galt i aa klappe, selv om det ikke er noen tilstede for aa ta imot klappingen. Etter en vanlig visning ser jeg helst at folk finner tingene sine og gaar stille og rolig mot utgangen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 eneste gangene jeg synes klapping har vært greit var da den første trilogien med Star Wars gikk på kino og da jeg overvar førpremieren på Blade 2. 7359947[/snapback] Hva faen? Blade 2? BLADE 2? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det er greit å klappe etter "Star Wars", men det er idiotisk å klappe etter en hvilken som helst annen film? Dobbelmoral kaller man vel det. Det er god kinokultur å klappe etter en vellykket premiérevisning. 7360300[/snapback] Da håper jeg ikke det er de nye Star Wars-filmene du tenker på. For det var i hvert fall ingenting å klappe for. Makan til søppel. De gamle derimot er verdt stående klapp i en liten evighet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det er greit å klappe etter "Star Wars", men det er idiotisk å klappe etter en hvilken som helst annen film? Dobbelmoral kaller man vel det. Det er god kinokultur å klappe etter en vellykket premiérevisning. 7360300[/snapback] dobbelmoral ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå