Gå til innhold

Hvorfor klapper folk når premierefilmer er ferdig?

ahpadt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes det er idiotisk at filmer klapper på kino. sånn sett skulle jeg ønske jeg bodde i Japan. Der regnes det som et kompliment at publikum er helt tyst når filmen er ferdig.

7359722[/snapback]

dæven det har jeg aldri sett før, filmer som klapper på kino. :!: hahahah lo godt av den. :D

Lenke til kommentar
hmm, synes folk klapper hver gang kinoen er ferdig her i Tromsø... Det er da helt normalt, samme som å klappe etter teater :p, ikke det at jeg faktisk klapper, etter filmen prøver jeg bare febrilsk å finne tingene mine :)

7359742[/snapback]

for å si det sånn, hadde du reist deg å klappa etter filmen fra der jeg kommer fra, så hadde du fått mange rare blikk.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

er da ikke unormalt å klappe. hva skjer da. skal man gå rundt som noen zombier i Norge fordi alle vil være så fordømt stille.

Lenke til kommentar
synes det er idiotisk at folk klapper på kino.

7359722[/snapback]

eneste gangene jeg synes klapping har vært greit var da den første trilogien med Star Wars gikk på kino og da jeg overvar førpremieren på Blade 2.

7359947[/snapback]

Det er greit å klappe etter "Star Wars", men det er idiotisk å klappe etter en hvilken som helst annen film? Dobbelmoral kaller man vel det. Det er god kinokultur å klappe etter en vellykket premiérevisning.

Lenke til kommentar
omtrent de eneste gangene jeg opplevde det var under premierene av de 3 LOTR filmene. da klappet folk både før og etter.

7360136[/snapback]

For ikke aa snakke om at de klappet midt i filmene her i Bergen.

Etter en premiere paa en stor film (type Star Wars og LOTR) ser jeg ikke noe galt i aa klappe, selv om det ikke er noen tilstede for aa ta imot klappingen. Etter en vanlig visning ser jeg helst at folk finner tingene sine og gaar stille og rolig mot utgangen.

Lenke til kommentar
Det er greit å klappe etter "Star Wars", men det er idiotisk å klappe etter en hvilken som helst annen film? Dobbelmoral kaller man vel det. Det er god kinokultur å klappe etter en vellykket premiérevisning.

7360300[/snapback]

Da håper jeg ikke det er de nye Star Wars-filmene du tenker på. For det var i hvert fall ingenting å klappe for. Makan til søppel.

De gamle derimot er verdt stående klapp i en liten evighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...