Buggene Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei. Jeg har fått et virus. Tror det er en trojansk hest. nede med klokken er det ikoner. Der popper det opp "critical system error!" hele tiden. og viss jeg trykker på ikonet kommer jeg direkte inn på siden til "virus bursters". Jeg vil ikke formatere pcen!! Jeg har tatt virusscan og adaware med :AVG ad-aware avast antivirus. registry mechanic Noen som vet om noen program som faktisk klarer å fjerne virus. Eller om noe som helst som kan få vekk dette viruset. Virker som dataen går teigere også. Pluss, ( vet ikke om dette har noe med viruset og gjøre, men nå nettopp spilte jeg battlefield 2. så tryte jeg -alt -tab å la det ned.når jeg så på prosseser å på hvilket program som brukte mest ram økte bf2 noe sinnsykt.. det lå helt normal så etter omtrent 30 sekund lå det på 210 000kb..) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 spyware doctor fjerner det garantert. Det fjerner alt jeg har vært borti, prøv å scann med den først. Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 takk for svar så kjapt:) skal prøve det..foferdelig irriterende Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 fant 92 infected ettellerannet.. men jeg måtte kjøpe det for å fjerene det.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) fant 92 infected ettellerannet.. men jeg måtte kjøpe det for å fjerene det.. 7359775[/snapback] ja, vet det, men du kommer ikke til å angre, det har vunnet mange tester og slikt. Men det går jo an å skaffe seg det uten å betale, men det blir utenfor den lovlige grensen, og fyfy å prate om her inne. edit: tror mere på at det er spyware enn en trojaner som er på pc'n din, hadde et lignende problem før. Endret 26. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Webroot Spysweeper fjerner det meste. Trial-versjonen fjerner faktisk ting også, ikke bare finner dem Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Webroot Spysweeper fjerner det meste. Trial-versjonen fjerner faktisk ting også, ikke bare finner dem 7359953[/snapback] ok, de gjorde ikke det før da måtte du registrere for å fjerne der også, så trodde ikke det gjorde det nå heller. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Prøv Spybot Search & Destroy som kan hentes graits fra http://www.spybotsd.net som også er veldig bra til å ta spyware og slikt. For trojaner cleaning så kan du hente ned The Cleaner fra http://www.moosoft.com (30 dagers trial som fungere fullt ut i de 30 dagene). Lenke til kommentar
butare Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Counterspy har en full funksjonell 15 dagers versjon. Prøv den du. Kanskje den hjelper. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 det du snakker om er error-safe. hitmanpro klarer å fjerne det Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Først kjører du SmitFraudFix for så å poste en hijackthis logg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Feilpostet i "Maskinen fungerer ikke". Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå