Gå til innhold

Har fått ett merkelig virus..HJELP

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har fått et virus. Tror det er en trojansk hest. nede med klokken er det ikoner. Der popper det opp "critical system error!" hele tiden. og viss jeg trykker på ikonet kommer jeg direkte inn på siden til "virus bursters". Jeg vil ikke formatere pcen!! Jeg har tatt virusscan og adaware med :AVG

ad-aware

avast antivirus.

registry mechanic

Noen som vet om noen program som faktisk klarer å fjerne virus. Eller om noe som helst som kan få vekk dette viruset. Virker som dataen går teigere også.

Pluss, ( vet ikke om dette har noe med viruset og gjøre, men nå nettopp spilte jeg battlefield 2. så tryte jeg -alt -tab å la det ned.når jeg så på prosseser å på hvilket program som brukte mest ram økte bf2 noe sinnsykt.. det lå helt normal så etter omtrent 30 sekund lå det på 210 000kb..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fant 92 infected ettellerannet.. men jeg måtte kjøpe det for å fjerene det..

7359775[/snapback]

ja, vet det, men du kommer ikke til å angre, det har vunnet mange tester og slikt. Men det går jo an å skaffe seg det uten å betale, men det blir utenfor den lovlige grensen, og fyfy å prate om her inne. :)

edit: tror mere på at det er spyware enn en trojaner som er på pc'n din, hadde et lignende problem før.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...