zn00ker Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hei. Jeg leste denne artikelen og begynte etterhvert å tenke litt over det som sto i den. La meg ta dere med inn i mine tanker :smile: Jeg er medlem av Motorsenteret (i Drammen, da jeg skal begynne med bilcross). På dette senteret er det ei jente som jeg syns er veldig pen og til tirsdag så er det et møte (hun kommer til å være der, da hun er leder av juniordelen av klubben. Jeg er nemlig å regne som junior). Så forsatte jeg å tenke, det står at meteorstormen skal komme mellom 04-06 om morgen, og da jeg skal på utplassering på bedrit den uka som kommer (og uka etter der igjen) så må jeg stå opp kl.05. Fortsatt ikke overbevist?? Les videre! Videre står det at meteorene skal komme ut av et punkt på himmelen, nærmere bestemt i stjernebildet Løven og jeg er født i nettopp dette stjernebildet. Er dette bare tilfeldigheter?? Jeg syns det er litt for mye tilfeldigheter, men jeg har aldri vært overtroisk før. Bør jeg bli det?? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hehehe konsentrer deg om jenta di du, kanskje se meteor regnet samen med hene Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 20:32, skrev IceXCool:Hehehe konsentrer deg om jenta di du, kanskje se meteor regnet samen med hene Hadde jeg hatt fast følge så, men det har jeg ikke. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hva har det å si hva stjernebilde du er født i? Astrologi er jo bare tøys allikevel. Tror heller du skal stole på deg selv, og ta et initiativ til å bli bedre kjent med jenten når sjansen byr seg :smile: Overtro hører den mørke middelalder til, så det er uansett ikke løsningen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Go for it boy! Si det du sa til oss og si til henne om at det er skjebnen som brakte dere sammen. [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-16 03:11 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: SnowDOG_ skrev (2002-11-16 03:11):Go for it boy! Si det du sa til oss og si til henne om at det er skjebnen som brakte dere sammen. Helt enig. Men bare ikke snakk om data når du får kontakt med henne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå