slempike Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ser dette oppsettet bra ut? CPU: Intel C2D E6600 Hovedkort: Asus P5B PSU: OCZ ModStream 520W Hdd: Seagate 320GB Barracuda 7200.10 Kabinett: Cooler Master Stacker 830 Dette funker greit? Hva mer trenger jeg ? :> Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) hva med minne? edit: her har du bra minne:LINK Endret 26. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kan sette opp et opsett jeg. Men du trenger vel ram og skjermkort i tillegg på det opsettet der. Og kanskje vurdert en Core 2 Duo E6400. Hvis du skal klokke den da? Lenke til kommentar
slempike Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 De varene der har jeg allerede. Så tror ikke jeg blir å endre noe av det Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du har det som står ovenfor? Og du trenger skjermkort og minne da ? eller trenger du det som er i lista, og har skjermkort og minne? Lenke til kommentar
slempike Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Har det som er på lista. Trenger minne,skjermkort,mus,tastatur, (cpu kjøler?) Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hvis du har penger nok, ville jeg kjøpt et 8800GTS, da dette er fremtidsrettet. ASUS 8800GTS Og 2GB minne bør holde f.eks Crucial Tenth anniversary 2x1GB PC5300 CL3 Crucial Tenth Anniversary PC5300, 2048MB Kjøler er jo en Zalman CNPS9500AT å ambefale. Merk at den også fåes med blått lys, men da 50kr dyrere. Mus og tastatur er smaksak. Vil da ambefale den gode gamle Razer Diamondback Merk at denne fåes i 2 andre farger også. Tastatur vet jeg ikke noe om, men er jo litt stil å ha samme farge på lyset i tastaturet. Så lenge du ikke skal ha noe uten lys i da. Men Razer musa er ihvertfall god. Tastatur: Saitek Eclipse Sort/Sølv merk at bilde viser blått, men det er rødt lys. Fåes også med blått lys. Vet ikke om tastatur og mus faller i smak, men la til eksempler der. Edit: Du trenger ikke CPU kjøler hvis du fikk med prosessoren, men det er en fordel hvis du skal klokke, eller vil ha en stillegående CPU kjøler. Endret 26. november 2006 av exin89 Lenke til kommentar
slempike Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Kjempebra at du anbefalte 8800GTS og ikke GTX! : > GTS er et utrolig bra skjermkort. Asus leverer også nice bundle med di nye G8 kortene. Tror jeg går for Logitech G5, eller MS Habu når det kommer til mus. Får se med tastatur. Kan hende jeg kjøper noe for typ 150 kroner( no logitech standar ) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tror jeg går for Logitech G5, eller MS Habu når det kommer til mus. Får se med tastatur. Kan hende jeg kjøper noe for typ 150 kroner( no logitech standar ) 7359752[/snapback] saitek eclipse, det er fantastisk bra. koster rundt 300kr, lenge siden jeg sjekka. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ja jeg vil ikke ambefale 8800GTX etter tester jeg har lest. Det er ikke noe som drar nytte av det lille ekstra på GTX i forhold til GTS, og det er allikevel bedre enn det nvidia kommer til å lansere i februar. Og når det gjelder tastatur bruker jeg nå et gammalt Compaq tastatur, og har aldri brukt noe jeg har likt bedre egentlig. Har hatt det i 3 år nå Bruker også en Razer diamondback. Jeg ambefalte ikke G5 pga at jeg ikke liker den selv, men det er nok en tilvenningssak. Er litt slitsomt i begynnelsen med Razer musa for den har ikke noe å vile tommel og lillfinger på. Skal selv ha ny pc til jul, og vurderer da Saitek eclipse tastaturet med rødt lys, siden jeg har rødt lys i musa. Så det ikke ser helt teit ut. Lenke til kommentar
slempike Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Ja jeg vil ikke ambefale 8800GTX etter tester jeg har lest. Det er ikke noe som drar nytte av det lille ekstra på GTX i forhold til GTS, og det er allikevel bedre enn det nvidia kommer til å lansere i februar. Og når det gjelder tastatur bruker jeg nå et gammalt Compaq tastatur, og har aldri brukt noe jeg har likt bedre egentlig. Har hatt det i 3 år nå Heilt rætt! Men husk at tastene på tastaturet blir sløve. Det merker du når du får nytt tastatur Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Heilt rætt! Men husk at tastene på tastaturet blir sløve. Det merker du når du får nytt tastatur 7359833[/snapback] Ja veit det, men det er ikke så ille sløve, har prøvd mange nye tastaturer, men ikker noe som jeg liker så mye bedre at det er verdt å kjøpe, men det ser ikke ut "nedtagga med tusj" men godt å skrive på Ikke så ille sløve taster på det. Men vurderer allikevel eclipse tastaturet, for det sies det er veldig godt. Håper du blir fornøyd med ditt valg, og bare ikke kjøp trådløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå