Gå til innhold

Misunnelse blant gitarister i dag

MacNitro

Anbefalte innlegg

jeg har bemerket meg en god del misunnelse blant musikere eler spesielt blant gitarister noe som jeg synest er litt rart.....

jeg opplever misunnnelse spesielt blant di unge gitaristene noe som ergrer meg veldig mye, jeg personlig synest det er bra og møte gitarister som er LANGT bedre en meg så jeg kan lære meg nye ting, jeg har opplevd misunnelse også men jeg prøver og forklare at musikk handler om og ha det gøy og jamme, ikke gå rundt og utfordre folk til gitar battle, det eneste man beviser da er jo at man er umoden også dette med at en gitarist ikke tørr å si at en annen gitarist er go, jeg vil vite hva dere synest om dette thx :w00t::thumbup:

Endret av MacNitro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en video der George Harrison og Ringo Starr framfører "While My Guitar Gently Weeps" sammen med Eric Clapton, Elton John, Phil Collins og mange fler. Som de fleste vet er det jo Clapton som spiller soloen på sangen på plata. Dette visste tydelig clapton også, som nærmest prøver å provosere Harrison. Merker tydelig at Harrison blir litt snurt.. :p

Lenke til kommentar
Jeg har en video der George Harrison og Ringo Starr framfører "While My Guitar Gently Weeps" sammen med Eric Clapton, Elton John, Phil Collins og mange fler. Som de fleste vet er det jo Clapton som spiller soloen på sangen på plata. Dette visste tydelig clapton også, som nærmest prøver å provosere Harrison. Merker tydelig at Harrison blir litt snurt.. :p

7359715[/snapback]

haha du sa det! :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...