bjokys Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 I dagens marked selger grafikk Ja, DS vs. PSP er jo et godt eksempel på det 7367096[/snapback] Ikke glem Ps2 Vs Xbox og GC, heller. Eller Ps2 Vs Xbox360 for den saks skyld! 7367174[/snapback] Hehe, sant det, og den flotte listen jeg linket til i den andre tråden, er mer enn bevis nok på at folk vil ha grafikk (PSP) vs pur spillglede (DS) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hehe, sant det, og den flotte listen jeg linket til i den andre tråden, er mer enn bevis nok på at folk vil ha grafikk (PSP) vs pur spillglede (DS) 7367258[/snapback] Bare får å ødelegge poenget vårt litt: Nå har det seg slik at Norge alltid har likt store og stygge ting med masse teknologi inni, og så vidt jeg vet så har PsP, Xbox1, og Xbox360 alle solgt relativt bra i forhold til i andre land. Men DS begynte til slutt å selge mer enn PsP likevel. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg stenger denne tråden da det bare blir krangel av dette. Foreslår at folk begynner å lese denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=647134 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg