coppola Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg skal kjøpe nytt DV kamera. Nå har jeg et Canon MV-430i, og er rimelig godt fornøyd. Jeg ser etter et kamera med DV inn/ut, tilbehørssko, til mikrofon/lys (gjerne kald), uttak for hodetelefoner. Hvis mulig vil jeg ha mulighet for manuell fokus på en enkel måte... Noen forslag? Jeg har hørt at Panasonic har gode modeller, men jeg har ikke testet de. Gode stillbilder er ikke nødvendig, selv om mange DV kamera gir ok stillbilder. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kva prisklasse tenkte du? Når det gjeld Panasonic må du opp til NV-GS500 for å få alt det der, og då trur eg du må bruke ein overgang for å kople til hovudtelefonar. Til gjengjeld er det truleg eit av dei beste -- om ikkje det beste -- kameraet i dei (relativt sett) lågare prisklassane. Det koster omlag 8000kr for tida, trur eg. Lenke til kommentar
coppola Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Kva prisklasse tenkte du? Når det gjeld Panasonic må du opp til NV-GS500 for å få alt det der, og då trur eg du må bruke ein overgang for å kople til hovudtelefonar. Til gjengjeld er det truleg eit av dei beste -- om ikkje det beste -- kameraet i dei (relativt sett) lågare prisklassane. Det koster omlag 8000kr for tida, trur eg. 7359807[/snapback] Hm. Så vidt jeg har funnet ut har ikke dette kameraet utgang for hodetelefoner i de hele tatt. Noen som vet ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ikkje direkte, men det er mogeleg å kople til. Les meir her: http://www.pana3ccduser.com/showthread.php?t=9535 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå