Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å lære meg C# programmering og jobber meg derfor gjennom C# 2005 for Dummies. Problemet mitt er at jeg føler denne boka ikke har noe slags kontrolloppgaver der leseren (meg) kan teste i praksis det som står der.

Vet noen om en bedre bok for meg?

Og kan noen gi eksempler på bøker jeg kan jobbe meg gjennom etter jeg har lært det som står i C# for Dummies (eller en annen bok for nybegynnere)? (Jeg har ganske lyst til å prøve å lære 3D programmering)

Endret av Faryon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg prøver å lære meg C# programmering og jobber meg derfor gjennom C# 2005 for Dummies. Problemet mitt er at jeg føler denne boka ikke har noe slags kontrolloppgaver der leseren (meg) kan teste i praksis det som står der.

Vet noen om en bedre bok for meg?

Og kan noen gi eksempler på bøker jeg kan jobbe meg gjennom etter jeg har lært det som står i C# for Dummies (eller en annen bok for nybegynnere)? (Jeg har ganske lyst til å prøve å lære 3D programmering)

7359332[/snapback]

Jeg anbefaler boken Programming C#. Det er en veldig bra bok for nybegynnere. Den har også noen oppgaver du kan prøve å løse. Når det gjelder 3D programmering, så kan nettsiden Coding4Fun være en bra plass å starte.

Pål

Lenke til kommentar

Programming C# av Jesse Liberty er en god bok ja, men jeg vet ikke hvor nybegynnervennlig jeg ville sagt at den er. Hvis du har null peiling på C# fra før, eller veldig lite peiling, ville jeg ikke startet rett på den boka, det kan bli litt tungt i starten. Jesse Liberty har også en bok som heter Learning C#, den er mer nybegynnervennlig, og tror den skal være ganske god den også.

Lenke til kommentar

av erfaring vet jeg at Wrox sine bøker er veldig bra når en skal lære seg programmering. Jeg har selv brukt dem på et par programmeroingsspråk selv.

Disse bøkene fra Wrox kan man på mange måter dele i to. de har en bok som heter Beginning... som er for nybegynnere og så har de Professional... som er for mer avansert programmering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...