Gå til innhold

MS intellimouse 3.o eller Nye MS habu?

Anbefalte innlegg

sitter nå med et lite dilemma.. Ms intellimouse eller habu? noen som har erfaringer med begge som kan komme med innspill?

har den første versjonen av intellimouse og er utrolig fornøyd med den, skal bli vondt å gi slipp... Men en ny mus trengs!

Ps: da jeg IKKE liker logitec muser ber jeg da dere som hele tidne diskuterer FOR disse om å ikke komme med teite innspill om å feks: "kjøp heller g5 eller g7" eller hva de nå enn heter mus istede for etc etc etc.

så kom gjerne med innspill!! Gleder meg allerede til å få en av de :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare legge til at uansett hva som blir foreslått her er det langt ifra sikkert at det er det som er riktig for deg. Hva slags mus du liker er veldig individuelt. Det kommer ann på om du har stor hånd, formen på handa, hva den skal brukes til og enkelt og greit hvordan du liker å ha hånda da du bruker den. Altså VELDIG individuelt. Egentlig burde man prøve en mus for å se om den passer akkurat deg før den kjøpes. Nå virker det derimot som du liker formen på MS intellimousen, derfor ville jeg godt for den var jeg deg.

Lenke til kommentar
Nå virker det derimot som du liker formen på MS intellimousen, derfor ville jeg godt for den var jeg deg.

7360001[/snapback]

Selve formen på musa er praktisk talt den samme. Habu er i praksis bare en 3.0 med oppgradert og bedre hardware.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Nå virker det derimot som du liker formen på MS intellimousen, derfor ville jeg godt for den var jeg deg.

7360001[/snapback]

Selve formen på musa er praktisk talt den samme. Habu er i praksis bare en 3.0 med oppgradert og bedre hardware.

7360564[/snapback]

Nåja, ikke helt riktig. Formen er mye den samme (den mest komfortable noensinne, og jeg har fått gjennom en del mus), men Habu har de typiske store Razer-knappene fra Boomslang/Diamondback. I tillegg har den to ekstra knapper bak scrolle-hjulet, disse regulerer dpi opp/ned (men kan selvfølgelig stilles inn til noe annet). Musen kommer også med to forskjellige "tommelplater", hvor knappene sitter litt forskjellig, og man velger den som føles best ut.

Lenke til kommentar

Hvis du liker utformingen til Intelli 3.0 så vil jeg tro du vil like Habu like godt, om ikke bedre.

Er strålende fornøyd med min Habu i allefall, det eneste jeg kan sette en finger på så langt er litt vrien oppdatering av drivere og firmware, men det kan godt hende at det var bare jeg som klusset det til litt.. :whistle:

Endret av Duztey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...