Scotty Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hallo, byggde opp en ny data i går. Den fungerte fint både i går og i dag, og nå tok jeg nettopp å restartet dataen og nå går den ikke forbi Bios skjermen i oppstart! Hva har skjedd? Hjelp /Ruben Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er det noen feilkoder? komponenter som har løsnet (lednigner) eventuelt har du tuklet med bios, eller oppdatert den? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Er det noen feilkoder? komponenter som har løsnet (lednigner) eventuelt har du tuklet med bios, eller oppdatert den? 7359326[/snapback] Eneste jeg har gjort er å cleare biosen (for 10 min siden) Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) altså ingen feilkoder? laster den inn diskene? eventuelt sjekke booting prioriteten på den? Endret 25. november 2006 av SiRious Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) altså ingen feilkoder? laster den inn diskene? eventuelt sjekke booting prioriteten på den? 7359349[/snapback] Som sagt, den går ikke forbi Bios Skjermen. Hva er det som kan være galt? Endret 25. november 2006 av Rubymj Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 kommer du deg inn på bios? gjort noe annet da som kan påvirke systemet? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 kommer du deg inn på bios? gjort noe annet da som kan påvirke systemet? 7359452[/snapback] Eneste som kommer opp er Bios skjermen, som fryser. Får ikke trykket meg inn på noe som helst. Hovedkortet er Abit AW9D-MAX hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nå fungerer alt. Det som var feil var at MP3 spilleren var plugget inn. Og det viste seg at det var feilen.. pcen må ha trodd at det har vært hardisken ellerno? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå