Gå til innhold

Sykt item, hva kan det vere?


Gjest Slettet+987123897

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

Ja, jeg var i the barrens nå for ca 2 minutter siden og questet med en kis. Plutselig droppet dette:

 

Magen så ikke de statsene, men det gjorde jeg. Kan dette komme av at jeg lastet ned patchene via internett i stedet for blizzard downloader?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Du har en bugget loot link, eller lignende bugget addon.

 

Edit: Eller heller "hacked" da. Pre-patch 1."et-eller-annet" kunne man lage items selv og spre via lootlink.

7359309[/snapback]

 

Har faktisk null addons jeg nå, etter jeg formaterte hele disken.

Edit: Hva mener du med hacked pre-patch? Burde jeg slette wow og legge det inn igjen med blizzard downloader?

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Du har en bugget loot link, eller lignende bugget addon.

 

Edit: Eller heller "hacked" da. Pre-patch 1."et-eller-annet" kunne man lage items selv og spre via lootlink.

7359309[/snapback]

 

Har faktisk null addons jeg nå, etter jeg formaterte hele disken.

Edit: Hva mener du med hacked pre-patch? Burde jeg slette wow og legge det inn igjen med blizzard downloader?

7359315[/snapback]

Sikker på at det ikke ligger igjen addon-data inne på WTF/WDB mappene fra da du hadde addons?

 

Om ikke, da vet jeg ikke. Blizzard fikset det slik at man ikke kunne legge inn modifiserte items i loot link i en eller annen patch, husker ikke hvilken. Det har ikke noe med deg å gjøre egentlig, så du trenger ikke slette noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Du har en bugget loot link, eller lignende bugget addon.

 

Edit: Eller heller "hacked" da. Pre-patch 1."et-eller-annet" kunne man lage items selv og spre via lootlink.

7359309[/snapback]

 

Har faktisk null addons jeg nå, etter jeg formaterte hele disken.

Edit: Hva mener du med hacked pre-patch? Burde jeg slette wow og legge det inn igjen med blizzard downloader?

7359315[/snapback]

Sikker på at det ikke ligger igjen addon-data inne på WTF/WDB mappene fra da du hadde addons?

 

Om ikke, da vet jeg ikke. Blizzard fikset det slik at man ikke kunne legge inn modifiserte items i loot link i en eller annen patch, husker ikke hvilken. Det har ikke noe med deg å gjøre egentlig, så du trenger ikke slette noe.

7359337[/snapback]

 

Alle ting som ligger inne i addonsmappa er blizzard_ noe. Finner ikke noe i WDB/WTF mappene heller. Kanskje jeg skal sende den til warrioren og prøve å equippe den? :D

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Tror du troller jeg ;)

7359735[/snapback]

 

Nei faktisk ikke. Dette er ikke noen køddepost. Jeg er dønn seriøs. Jeg ville heller ikke klart å photoshoppa itemet, da jeg ikke har noen som helst skills i det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Hmm.. Under itemnavnet står det Quel'danil Lodge. Det ville da ikke stått om du ikke hadde addons? Du var jo ikke i Quel'danil heller. Bløffmaker :D

7360566[/snapback]

 

Jeg var i the Barrens, i Northwatch hold. Et nytt screenshot (merk: nå står det til og med right click to read)

 

 

 

Skal også mye å photoshoppe et bilde på 4 minutter (sjekk bildenavn)

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...