theretard2k Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har en problem, det er sånn at når jeg lar pc`en være på ganske lenge la oss si 6 timer uten ingen rører den så lægger pc`en som F**N, og jeg blir ganske iriterende , men jeg begynner å lure om det er rammen det er noe galt med, er bare 512 i det. Takker for all svar Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Noe er galt her ja,og det er emnefeltet Fint om du lager et litt mer beskrivende emnefelt. AtW Lenke til kommentar
slash Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Windows har en tendens å bli seigt etter noen timers uptime. Masse spyware og virus vil fremskynde denne seigheten. Kjør adaware og virusscan, og restart pcen. En defrag kan også være på sin plass. Lenke til kommentar
Winnetou Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 det er også mulig at du har installer/kjører noen programmer som er dårlig skrevet, og som derfor lider av memory leaks (de bruker mer og mer av ramen selv om de egentlig ikke skal gjøre det).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå