Star Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Heisann, Har en nesten ubrukt HP Deskjet 970cxi jeg tenker å kvitte meg med.. Hva tror dere jeg kan få for herligheten? Test av skriveren fra April 2000 Lenke til kommentar
nifty Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Heisann, Har en nesten ubrukt HP Deskjet 970cxi jeg tenker å kvitte meg med.. Hva tror dere jeg kan få for herligheten? Test av skriveren fra April 2000 7359004[/snapback] jeg tipper maks en femtilapp, den maskinen er ikke verdt stort i dag Om du ikke har mye blekk som ikke er utgått på dato liggende også da ?! Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hehe, tenkte nok den hadde falt litt i verdi... Er ny oppfylt med blekk og nytt fotopapir. Får legge den på QXL Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Det er jo en veldig gammel modell, så jeg tviler sterkt på at du får noe særlig for den. I dag får man helt OK multifunksjonskrivere til godt under tusen kroner, så jeg ville vært storfornøyd hvis jeg fikk 200 kroner for den. Det er en god og rask nok skriver, men i dag finnes det mye som er både flunka nytt og bedre... Endret 25. november 2006 av Nichlas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå