Yaricks Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Har enda ett problem, og velger å poste i en egen tråd. CTRL+ALT+DELETE funker ikke! Det skjer absolutt ingenting når jeg trykker på dem! Noen som har peiling? Funker heller ikke å høyreklikke på Start menyen -> Task manager... Endret 25. november 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 prøv å trykk ctrl+shift+esc Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Nope, funka ikke! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 trykk start meny, velg kjør... skriv så inn dette taskmgr.exe hvis ikke det går så veit ikke eg. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) je ghar også hatt dette problemet engang, tror det var et program jeg innstallerte som gjorde det, men jeg husker ikke hvordan... tror egentlig jeg formaterte... legg inn hijackthis log kanskje (hvordan sier du? trykk her da vel) gooooooglet litt, fant dette, merk deg at i bunnen er "similar topics", se gjennom de også... Endret 25. november 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Du kan prøve Kellys corner registry fix'en. (linje 51, høyre kolonne) http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm ...og sjekk maskinen for virus og malware. Endret 26. november 2006 av Mythos Lenke til kommentar
backup Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Her to alternativer: 1. sfc /scannow 2. Installer tastaturet på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå