Gå til innhold

Du har 13.000 til rådihet. Hvilken TV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig:

Ville kjøpt en relativt liten og billig tv (god CRT brukt kanskje?) og spart pengene til plasma/lcd blir billigere og bedre og støtter skikkelig HD (1024i ?).

Ellers er jo dvd "nødvendig" og ser man på film, gjør ekstra høytalere seg, spesielt om tv'en er billig...

Lenke til kommentar

Sitter 4-5m fra TV`en. Tenkte jeg også skulle prøve å koble til en PC med Windows Media Center, men nå står jeg helt fast på hvilken Tv jeg skal velge. Ellers vil jeg takke for tips dere har gitt.

Ventes det en skikkelig prisnedgang på LCD og Plasma TV? Det er verdt ventingen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Sitter 4-5m fra TV`en. Tenkte jeg også skulle prøve å koble til en PC med Windows Media Center, men nå står jeg helt fast på hvilken Tv jeg skal velge. Ellers vil jeg takke for tips dere har gitt.

Ventes det en skikkelig prisnedgang på LCD og Plasma TV? Det er verdt ventingen?

7361452[/snapback]

Du sparer mye på å vente på prisnedgang. Men hvis du først venter på det, hvorfor skal du ikke bare vente til OLED kommer på markedet også? Og vente til det også blir billigere? Også kommer det noe nytt hele tiden ;)

Jeg ville kjøpt en Samsung LE32M61. Da har du noen tusenlapper til overs også

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...