HippiKiller Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Om du får 13.000 +/- til rådighet, hvilken TV ville du valgt? Hvilket utstyr føler du er et must? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Personlig: Ville kjøpt en relativt liten og billig tv (god CRT brukt kanskje?) og spart pengene til plasma/lcd blir billigere og bedre og støtter skikkelig HD (1024i ?). Ellers er jo dvd "nødvendig" og ser man på film, gjør ekstra høytalere seg, spesielt om tv'en er billig... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hva skal tv'en brukes til da, og hvor skal den stå/være (lydforhold). hvor skal du sitte midt oppi detta, hvor langt fra? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg hadde 13000 og valgte Samsung LE-32R75B som kostet 12 000 Er litt usikker ennå på om det var rett valg.. synes ikke bildet er optimalt, og jeg har digital parabol fra Canal Digital. Lenke til kommentar
HippiKiller Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Sitter 4-5m fra TV`en. Tenkte jeg også skulle prøve å koble til en PC med Windows Media Center, men nå står jeg helt fast på hvilken Tv jeg skal velge. Ellers vil jeg takke for tips dere har gitt. Ventes det en skikkelig prisnedgang på LCD og Plasma TV? Det er verdt ventingen? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Den beste TVen jeg noen gang har vert borti er Philips K40 med det største Spatial Stereo-lydsystemet. Jeg har 2 av dem, en K36 stereo, og en K40 Hifi mono. Kanskje ikke til salgs lenger, men det er nok av dem i containere rundt omkring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Sitter 4-5m fra TV`en. Tenkte jeg også skulle prøve å koble til en PC med Windows Media Center, men nå står jeg helt fast på hvilken Tv jeg skal velge. Ellers vil jeg takke for tips dere har gitt. Ventes det en skikkelig prisnedgang på LCD og Plasma TV? Det er verdt ventingen? 7361452[/snapback] Du sparer mye på å vente på prisnedgang. Men hvis du først venter på det, hvorfor skal du ikke bare vente til OLED kommer på markedet også? Og vente til det også blir billigere? Også kommer det noe nytt hele tiden Jeg ville kjøpt en Samsung LE32M61. Da har du noen tusenlapper til overs også Endret 3. desember 2006 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå